Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slankepillere CGA800 virker de?

124

Kommentarer

  • Indstillinger
    Fakta. Hold da op, hvor du stadig er ophidset. At du overhovedet orker at slås mod det der firma; 14 dage efter det firma evt. er lukket, kan du læse en ny annonce på noget helt fantastisk, der hu hej hjælper mod overvægt. Nu hedder det bare noget andet, men det er det samme - og sikkert også det samme firma, der nu bare hedder noget andet. Og hver gang, det sker, så scorer firmaet en masse penge på folk, der hopper på limpinden.

    Så længe, der findes folk, der tror på det ævl, der skrives i sådanne annoncer, at man taber sig en masse kilo bare ved at tage nogle piller, tja.. så længe vil disse firmaer sælge deres ubrugelige stads.

    Men - prøv lige at læse stera11's indlæg igen. Hun skriver jo netop, at hun har været alvorligt syg, at hun har fået noget medicin, som hun blev overvægtig af. Nu er hun - muligvis - ophørt med denne medicin, og kiloene er raslet af igen. Beklageligvis er hun samtidigt begyndt på disse fup-piller, og tror så at det er dem, hun har tabt sig af.

    Og nej - det har hun ikke, hun ville givet have tabt sig alligevel, p.gr af sin sygdom og sin medicin. Der ER altså ikke noget galt i, at hun TROR, det er disse hovsa-piller, så nej - jeg tror ikke, det er en fup-profil. Om ikke andet, så betaler disse firmaer da ikke lønninger til en masse personer, der skal skrive på diverse fora som reklame. Det er der jo ingen en grund til - folk hopper jo på våset alligevel.

    Selvfølgelig er du ophidset over, at du er blevet narret til at hoppe på disse annoncer, men du er hverken den første eller den sidste, der gør en sådan erfaring.

    Hvis du vil tabe dig er der kun EN vej - og den går gennem fagfolk, der kan vurdere lige præcis DIN situation og hvad der er bedst for lige præcis DIG.

    Og nej - det er ikke nogle piller, der vupti fjerner overvægten.
  • Indstillinger
    Er der nogen der ved om man bare kan lade være med at afhente pakken på posthuset ?? tænker man måske modtager en regning for forsendelse derfra så
  • Indstillinger
    Hej MILLE !

    Selvfølgelig skal du IKKE afhente pakken på Posthuset. Du kan ALDRIG få en opkrævning for den del portoen udgør. De annoncerer for egen regning også med hensyn til forgæves levering. Henter du posten så er risikoen meget større for at du ikke ser en rød øre bagefter, end for at du får en portoregning. Tro mig/os - Pillerne har OVERHOVEDET ingen virkning !

    Knus LINE
  • Indstillinger
    Hej Line

    Tak for dit svar..var på posthuset for at sende den retur idag men pakken var der slet ikke så mere gør jeg ikke ved det. Det virker utrolig mærkeligt alt omkring det firma, når man googler dem er der intet at finde. Jeg er lykkelig for jeg lige brugte tid på at søge efter erfaringer og allermest fordi jeg valgte at betale ved levering fremfor kortet. Røg i fælden for længe siden og firmaet blev ved med at trække på kortet men modtog ingen piller!! jeg tror bare fitness centeret og kosten er vejen for mig ;o)
  • Indstillinger
    Redigeret 8 oktober, 2014, 18:18
    Hej MILLE,

    Det forstår jeg ikke ? Du skriver at du røg i fælden for længe siden med dit kort som de trak på flere gange men du modtog ingen piller ?? Så er du jo blevet bedraget ikke ? Eller har jeg misforstået noget ? Hvis du er blevet snydt så skriv til Forbruger-Ombudsmanden og klag, OG DET SYNES JEG ALLE HERINDE SKAL GØRE HVIS DETTE FIRMA HAR SNYDT OG BEDRAGET MED BÅDE PILLER OG TILBAGEBETALING "!!

    Knus LINE
  • Indstillinger
    Hej Line

    Beklager det var lidt rodet skrevet...det er ikke det samme firma og det var nogen andre piller jeg engang ville prøve...jeg havde opsagt min aftale men alligevel trak firmaet. Så det endte med jeg måtte lukke mit dankort, men beløbet fik jeg desværre ikke tilbage. Så har da lært af mine fejl derfor valgte jeg betaling ved levering denne gang ;o)
  • Indstillinger
    ADVARSEL :

    Jeg har netop erfaret at firmaet med CGA800 åbenbart er ved at skrue ned for reklamerne, idet rigtig mange mennesker efterhånden har erfaret at det her drejer sig om et KLØGTIGT TILRETTELAGT fupprodukt (Alene måden de "fanger" kunderne på ved at man ikke kan logge ud før man har fået endnu et "billigt" tilbud) I STEDET FOR lancerer samme persongruppe et nyt (samme!) produkt de kalder "ELITE GREEN COFFEE EXTRACT" med nogenlunde samme indhold - BLOT MED DE SMARTE FORSKEL, at nu skal man "efterbehandle" kuren med et andet produkt "CleanseX Renew" - Og så påstår de FALSK at de er understøttet af TV2. Jeg fatter ikke at de ikke bliver stoppet af Forbrugerrådet, eller hvad vi har af klageinstanser af den art.

    Blot til Jer alles oplysning !

    MvH LINE
  • Indstillinger
    Hej alle
    Der er INGEN GENVEJ TIL VÆGTTAB - øv, men sådan er det bare!!!!!!!!
    Jeg har en stofskiftesygdom (får daglig medicin) og har kæmpet med overvægt i de sidste 20 år.
    Sidste år faldt jeg over bogen Dukan Diæten, læste den og blev interesseret.
    Min mand og jeg startede med at leve efter Dukan diætens principper. Samtidig begyndte vi at gå en tur på en time hver dag efter vores aftensmad.
    3 måneder senere havde min mand tabt 20 kg og jeg havde tabt 18 kg og vi var fulde af energi og overskud. Som bonus blev mine migræner markant mindre. Efterfølgende har to veninder startet på at leve efter Dukan diætens principper og de har tabt henholdsvis 20 kg og 22 kg i løbet af 3-5 måneder.
    DENNE LIVSSTIL VIRKER! I starten skal man være principfast, men når man har opnået sit vægttab kan man godt leve relativt normalt og fastholde sin vægt. MEN HUSK AT VEJE DIG HVER 3-5 DAG SÅ DU HELE TIDEN ER OPMÆRKSOM PÅ HVORDAN DIN VÆGT BEVÆGER SIG. Stiger den er det blot tilbage på faste principper en uge, så stabiliserer vægten sig igen.
    Der er nu gået 18 måneder efter vores vægttab og vi holder stadig vægten. Efter sommerferien i år var vægten stegt med 4-5 kg, men efter 3 uger med Dukan diæten var kiloene væk igen.
    Det handler om at indtage færre kalorier end man bruger og undgå alle de hurtige kulhydrater som får vores blodsukker til at svinge op og ned.
    Jeg har ikke noget med Dukan Diæten at gøre i professionelle sammenhænge, men da jeg endelig har fundet en diæt der virker og er til at leve med, syntes jeg lige jeg ville dele mine erfaringer. Dukan har også lavet en ganske god opskriftbog. GOD FORNØJELSE!
  • Indstillinger
    jeg har prøvet pillerne,,,,,, virker virker ikke.... den måde de virker på er din appetit bliver sat lidt ned....man taber ikke kun ved at omlægge kosten også, men hjælper med ikke at spise så meget.... lad vær med at brug penge på det..... det er ikke det være, der skal bare en mentalitet ændring til.....
  • Indstillinger
    REN FUP, ingen tvivl. Det er nok at kikke på hjemmeside "kun for helbred" for at se hvor useriøs er de. De skriver at gennemsigtig vægtabt ikke er målt, og de illustreret vægtabt er nogle tilfælde..
    Jeg kunne aldrig tænke mig at give en krone til dem og spild både penge og tid, men ikke en gram fed!!
    Det også FALSK at klorogensyre kan ændre stoftskifte (nødvendig for at tabe sig uden diæt) men sådan en stof eksisterer desværre ikke..
Log in eller Registrér for at kommentere.