Nu har jeg luret lidt med i noget tid, og de samme spørgsmål bliver ved med at komme. Så håber i kan hjælpe. kunne godt selv tænke mig lidt længde og noget omkreds, men selv om de ting i skriver lyder meget sandt, så kan jeg ikke lade vær med at tænke ahhh er den nu god nok den her lige pt hedder den 17 lang og 12 i omkreds, så er vist meget normal. men her kommer mine spørgsmål.
1. I skriver om omkreds, ? sådan en slyngel til en extender. Hiver den ikke bare banditten længere, eller giver den faktisk omkreds ? eller skal man have fat i pumpe og andre ting ?
2. hvilken en er værd at invistere i ? ved godt i skriver de kan det samme, men i må kunne anbefale en
3. har i oplevet noget dårligt ved brug af en extender, ment som, penis er ikke så stiv som den plejer, eller rejsnings problemer ?
Hej Lucky og velkommen til debatten.
Enig nogle ting lyder for godt til at være sandt, men ikke her.
Jeg vil ikke anbefale nogen frem for andre da de sidder forskelligt på alle så det der virker for mig virker måske ikke for dig.
Jeg bruger selv en Jes extender og har været godt tilfreds, men den er ret dyr.
Jeg vil dog gerne anbefale at stængerne er lavet af metal da jeg har hørt om flere der har knækket deres plastik extendere.
Opstarten skal foregå uden særlig høj trækstyrke (ca 100 time).
Du vil i opstartsfasen føle dig nemmere seksuelt opstemt og den vil føles hårdere (det var hvad jeg oplevede).
Det er i starten besværligt og lidt ubehageligt at have den på.
Husk kun 1- 1,5 time max af gangen for at sikre frisk blod til pikhovedet.
Du kan forvente at vokse med ca 0,003 cm pr time så det går langsomt men sikkert fremad.
Du får lidt mere i omkreds, men det er ikke det store, jeg bruger en penispumpe som supplement ca 15 minutter 1-2 gange om ugen, men kan bruges HVER dag ca 15- 20 minutter.
Husk at måle på kryds og tværs inden du starter for ellers vil du ikke kunne se dine fremskridt når det nu går så langsomt og man trods alt ser sin pik nogle gange om dagen.
Det eneste rigtig negative er at det tager mega lang tid, men jeg synes det er det værd HVER gang jeg har pikken i hånden )
Jamen det lyder jo ikke tosset
selv om jeg syntes tit man læser om folk der bruger pumpe, også forsvinder det hele igen, måske dagen efter. Må indrømme det er ganske nyt for mig, og har haft min tvivl om hvor meget man skal rode med det man har fået udleveret fra naturens side. Men efter alt det jeg nu har læst, ( og i virker ligeså alm som jeg er ) så lyder det ikke som en reklame, og jeg kunne virkelig godt lige bruge et par cm den ene og anden vej
Det er rigtigt at 99,9% af det du får ved at bruge en penispumpe forsvinder igen, men så er der jo den sidste 0,1% tilbage som bliver, men fordi at man bruger den så relativt kort tid ( 15-20 minutter ) bliver det ikke til så meget på længden, men til omkredsen er den det bedste tilbud der er.
Extenderen giver også lidt til omkredsen, men ikke så meget som pumpen.
Jeg skal lige nævne at du bør købe den billigste pumpe som er (indvendig mål både omkreds og længde + 1 cm) den størrelse du godt kunne tænke dig at få.
Søg på Google der er 1000 vis af steder.
Jeg købte min (pumpe) i sexshop på Istedgade.
Jeg har ikke stødt på en fysisk butik der sælger extendere.
Mvh familiefar 33 (som er blevet 35 i mellemtiden ;o)
Jeg vil anbefale at man IKKE handler på denne hjemmeside.
SizeGenetics er måske (jeg ved det ikke) en ok extender, men deres handelsbetingelser er lort og grænsen til fup. http://bit.ly/1iB1xcY
og ønske sig en større penis er ligesom at spare et stort beløb sammen det tager tid men gevinsten er klart til at føle på,jeg selv er godt tilfreds med mine ekstra 0,3cm skstra tykkelse på ca 10 md niu mangler jeg bare 0,2cm så er de 2 tommer hjemme som jeg har som mål,hvor langt tid det tager vil fremtiden sige,hvad er dit mål kære læser ??
Kommentarer
Nu synes jeg det er den dårligste extender.
Nu har jeg luret lidt med i noget tid, og de samme spørgsmål bliver ved med at komme. Så håber i kan hjælpe. kunne godt selv tænke mig lidt længde og noget omkreds, men selv om de ting i skriver lyder meget sandt, så kan jeg ikke lade vær med at tænke ahhh er den nu god nok den her lige pt hedder den 17 lang og 12 i omkreds, så er vist meget normal. men her kommer mine spørgsmål.
1. I skriver om omkreds, ? sådan en slyngel til en extender. Hiver den ikke bare banditten længere, eller giver den faktisk omkreds ? eller skal man have fat i pumpe og andre ting ?
2. hvilken en er værd at invistere i ? ved godt i skriver de kan det samme, men i må kunne anbefale en
3. har i oplevet noget dårligt ved brug af en extender, ment som, penis er ikke så stiv som den plejer, eller rejsnings problemer ?
Enig nogle ting lyder for godt til at være sandt, men ikke her.
Jeg vil ikke anbefale nogen frem for andre da de sidder forskelligt på alle så det der virker for mig virker måske ikke for dig.
Jeg bruger selv en Jes extender og har været godt tilfreds, men den er ret dyr.
Jeg vil dog gerne anbefale at stængerne er lavet af metal da jeg har hørt om flere der har knækket deres plastik extendere.
Opstarten skal foregå uden særlig høj trækstyrke (ca 100 time).
Du vil i opstartsfasen føle dig nemmere seksuelt opstemt og den vil føles hårdere (det var hvad jeg oplevede).
Det er i starten besværligt og lidt ubehageligt at have den på.
Husk kun 1- 1,5 time max af gangen for at sikre frisk blod til pikhovedet.
Du kan forvente at vokse med ca 0,003 cm pr time så det går langsomt men sikkert fremad.
Du får lidt mere i omkreds, men det er ikke det store, jeg bruger en penispumpe som supplement ca 15 minutter 1-2 gange om ugen, men kan bruges HVER dag ca 15- 20 minutter.
Husk at måle på kryds og tværs inden du starter for ellers vil du ikke kunne se dine fremskridt når det nu går så langsomt og man trods alt ser sin pik nogle gange om dagen.
Det eneste rigtig negative er at det tager mega lang tid, men jeg synes det er det værd HVER gang jeg har pikken i hånden )
selv om jeg syntes tit man læser om folk der bruger pumpe, også forsvinder det hele igen, måske dagen efter. Må indrømme det er ganske nyt for mig, og har haft min tvivl om hvor meget man skal rode med det man har fået udleveret fra naturens side. Men efter alt det jeg nu har læst, ( og i virker ligeså alm som jeg er ) så lyder det ikke som en reklame, og jeg kunne virkelig godt lige bruge et par cm den ene og anden vej
Extenderen giver også lidt til omkredsen, men ikke så meget som pumpen.
Jeg skal lige nævne at du bør købe den billigste pumpe som er (indvendig mål både omkreds og længde + 1 cm) den størrelse du godt kunne tænke dig at få.
Søg på Google der er 1000 vis af steder.
Jeg købte min (pumpe) i sexshop på Istedgade.
Jeg har ikke stødt på en fysisk butik der sælger extendere.
Mvh familiefar 33 (som er blevet 35 i mellemtiden ;o)
SizeGenetics er måske (jeg ved det ikke) en ok extender, men deres handelsbetingelser er lort og grænsen til fup.
http://bit.ly/1iB1xcY