Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Testiklerne..

124

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er helt rigtigt.. Tak og i lige måde ;-)..
    Jeg skal undersøges den 10.. så må vi se, krydser finger for der intet er.
  • Indstillinger
    Den 10 vil jeg sende dig mine bedste tanker og håbe alt er godt. Det tror jeg på det er.
    Vær sød at skrive, når du har et resultat. Nu tænker jeg både på dig og min søn.
  • Indstillinger
    Årh, tusind tak :-)..
    Jeg skriver svaret når jeg har det :) Jeg håber også alt godt for din søn!
  • Indstillinger
    Så har jeg svaret fra min søn. Heldigvis var prøverne fine. Det er ikke værre end han kan kureres med medicin. Heldigvis.

    Så mangler vi dig. !!
  • Indstillinger
    Så har jeg vaeret afsted!
    - Han sagde der intet var at se så jeg skulle ikke vaere bekymret.. Jeg har heller ikke haft ondt de sidste par dage, men sjovt nok er det begyndt at komme tilbage med den der irriterene smerte igen? :S.. Hvilke prøver har din søn fået taget?
  • Indstillinger
    Det var godt der tilsyneladende ikke var noget galt, men bliver det ved må du jo opsøge lægen igen. Du kan også finde noget på nettet omkring ømhed i testiklerne.
    Jeg håber du får det bedre. Når det har været væk så mener jeg der kan være en god chance for at det forsvinder.
    Min søn fejler noget helt andet, men han bliver rask.
    Prøverne ville vise om der var kræftceller, det var der ikke.
  • Indstillinger
    Denunge123

    Hej...
    Jeg har læst tråden igennem.. endda et par gange... tråden vokser jo..
    Fra starten der tænkte jeg lidt på noget....
    Noget jeg har oplevet som bivirkning på antidep medicin... Manglende sædudtømning...
    Jeg kunne sagtns opnå orgasme.. endda mange.. men klatten udeblev..
    Og det kunne smerter i testikler og rundtom...
    Så jeg tænkte... gad vide om denne unge herre får medicin...
    Og det lader det til....

    Hvordan har du det med "klatten"??
  • Indstillinger
    Måske er årsagen så enkel og ligetil. Medicin kan give forfærdelige bivirkninger.
    Jeg læste om bivirkninger ved Mirtazapin og de lyder ikke rare, nærmest grusomme. Der kan være bivirkninger, som ikke er beskrevet og naturligvis bivirkninger man ikke får.
    Da jeg ikke er en mand tænkte jeg slet ikke i de baner, men det ville da være lykken, hvis årsagen lå der. Egentligt underligt, at læger ikke tænker på den slags.

    Selv om jeg ikke var nogen god hjælp for "DenUnge123" ved jeg hvor meget det betyder, at nogen svarer. Man er meget alene, når man føler sig afvist af sundhedssystemet.
  • Indstillinger
    "Klatten" fungere helt fint, eller hvad man siger til det :S
  • Indstillinger
    Ærgeligt, så røg den chance. Har du læst dette.

    http://www.sundhedslex.dk/oemme-testikler.htm
Log in eller Registrér for at kommentere.