Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Removyl fra Kig ind

1246

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jaaa det sandt. jeg venter kun på et svar fra Vibeke om de har hjulpet hende. for hvis de ikke har, ja så sender jeg dem tilbage uden at åbne dem.
  • Indstillinger
    Hej:-)
    Beklager jeg ikke har skrevet herinde. Men min weekend har ikke været god. Min datter på 7, blev bidt voldsomt i ansigtet af en hund, så jeg har været på hospitalet det meste af tiden. Der betyder også, at jeg ikke har passet mine piller. Men jeg springer på dem igen fra imorgen. I hører fra mig. God mandag.
  • Indstillinger
    Puha det lyder skræmmende detmed din datter. det jeg ked af:-( God bedring til hende. Ser frem til at høreer om hvordan kuren gik og hvordan din datteer får det.
  • Indstillinger
    Jeg har modtaget en pakke i dag og jeg er meget spændt, men også meget skeptisk, for helt ærligt; 17 kg på 20 dage?? Men hvis det kan hjælpe, så er det jo super. Jeg har heller ikke set nogle succeshistorier, andet end den reklame, som ikke er en "artikel". Der er 14 dages returret, og dermed betaler jeg så heller ikke girokortet før sidste dag, HVIS det virker. Og med et vægttab på 400 g på 8 timer, bør man jo kunne se resultater hurtigt. Men jeg er klart for spektisk til at betale nu
  • Indstillinger
    TulleMus*
    Hvis med at betale til du kan mærke en forskel, altså jeg har bestilt de piller i næsten 14 dage nu, og har stadig ikke modtaget dem, ga vide hvor de bliver af!!!!!
  • Indstillinger
    Ja nemlig, det er også det jeg mener.. jeg betaler ikke en krone, før jeg kan se og mærke at det virker.. jeg sidder lige med velkomstbrevet her, 14 dages fuld returret, står der :) De lover et synligt vægttab indenfor 48 timer.. Det lyder jo for godt til at være sandt, så det er det nok.. hehe.. jeg har lige læst en masse indlæg på en svensk side om samme produkt, de skriver alle at det er fup :(
  • Indstillinger
    Ja jeg ved det godt, og der mange forskellige indlæg der skriver det fup, der desværre ikk en eneste der skriver at det har virket, det noget virkelig møg! . Men man kan jo prøve, for der 14dages retur ret. Så vi må prøve og se, men jeg vil rigtig gerne hører mere om det har hjulpet dig :) når du begynder på dem selvfølgelig :) hehe
  • Indstillinger
    Nemlig. Jeg starter imorgen og skriver så på fredag :) Selvom jeg tvivler meget.. altså.. 17 kg på 20 dage.. wauw, så er jeg jo normalvægtig igen.. mon dog? Mit største ønske er en drik som den Professor Klump opfandt i The Nutty Professor :)
  • Indstillinger
    Jeg overvejer at ringe til min læge, og sige jeg føler mig overvægtig og skal tabe mig, om jeg kan bestille de piller der hedder, Regenon . Men jeg desværre ikke hjemme i øjeblikket bor lige hos min søster i 2 måneds tid, så ved ikke om jeg skal ringe til min egen læge, for man skal sikkert til undersøgelse, ved ikke om man skal? nogen er jer der ved det`ellers skal jeg ringe til min søsters læge og bestille tid der, også må han skrive en recept til mig, for jeg er 100% sikker på de hjælper, de nedsætter i hvert fald appetitten!
  • Indstillinger
    du skal gå i gang med at spise groft knæk brød --det mætter godt ---du skal ikke komme smør på ---men magert pålæg ---og så tomater ---agurk ---salat---det giver god mæthed
    så du ikke spiser så meget ---altså du skal lægge din kost om ---
    det er bedre end piller ---som alligevel ikke hjælper ---det er en skrå plan at komme ind på ---og tro slanke piller er godt --

    drik godt med væske ---ikke sodavand ---m ed sukker
Log in eller Registrér for at kommentere.