Removyl fra Kig ind
Hej venner
Jeg har læst om et nyt slankemiddel i Kig ind, "removyl". Det består af en smart blanding af ekstrakter som skulle give sygt hurtigt vægttab. Jeg er generelt skeptisk med slankemidler, men man ønsker vel altid den nemme løsning.
Nogle der kender til produktet? bivirkninger? effekt? osv.
I behøver ikke sige en masse om at det er bedre at tabe sig med sundere mad og mere motion alle logiske mennesker ved at det vil føre til vægttab
Mvh. Jjoergensen4
Jeg har læst om et nyt slankemiddel i Kig ind, "removyl". Det består af en smart blanding af ekstrakter som skulle give sygt hurtigt vægttab. Jeg er generelt skeptisk med slankemidler, men man ønsker vel altid den nemme løsning.
Nogle der kender til produktet? bivirkninger? effekt? osv.
I behøver ikke sige en masse om at det er bedre at tabe sig med sundere mad og mere motion alle logiske mennesker ved at det vil føre til vægttab
Mvh. Jjoergensen4
Kommentarer
men kunne du ikke selv være prøve klud ---og så fortælle os andre ---om det er noget der er værdt at bruge penge på ---
det vil jeg glæde mig til at høre om ---det er MIRAKEL MIDLET---VENLIGST SOLO
Har søgt lidt rundt på nettet og fundet det her:
http://v1.campaign-redirect.com/campaig ... b3e9/1992/
Der bliver skrevet om samme historie og samme billeder, men et andet navn og et andet vægttab.
Synes det virker lidt mystisk, at ugebladene har bragt en to-siders annonce om det, uden at undersøge det først?
Men hvor køber man det henne?
- Reber1
http://cint-blir-knyt.se/2011/09/varnin ... neremovyl/
Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme, om du skal bestille det, men synes det vil være en god idé lige at tænke sig lidt om og være lidt skeptisk.
udelukkende negative ytringer om produktet.....
Motion og fornuftig kost er den eneste rigtige vej til varigt vægttab
Jeg har læst det link der er blevet smidt ind, og ved stadig ikke hvad man skal tro.
Godt nok lyder det for godt til at være sandt, men hvorfor skulle folk eller komme med disse historier, hvis ikke det passede ?.
- Louise.
jeg har da lige bestilt Removyl, venter på dem
Så kan jeg prøve dem i hvertfald ..