nu skal det være, jeg VIL have en rødmeopration, men hvor henvender jeg mig, har for et par år siden fået en henvisning fra min læge til Gentofte hospital , hvor lægen ikke mente det var nødvendigt...men det er det- håber der er en nogen der kan hjælpe mig
Jeg er 43 år. Jeg har også været ret generet af rødmen. Specielt hvis jeg skulle rejse mig og sige noget i en forsamling. Eller hvis jeg kom til at sige noget forkert, eller dumme mig, eller spille forkert på klaveret overfor andre, så begyndte jeg at rødme, og følte det var så pinligt. Så lidt op til de mennesker som bare havde en kvik bemærkning hvis de dummede sig.
Men jo mere jeg fik arbejdet med mit lave selvværd, jo mere hjalp det på min rødmen.
Idag rødmer jeg meget sjældent, det er mere hvis jeg løber eller dyrker sport, eller har stress,så bliver jeg stadig rød i hovedet.
Idag kan jeg godt holde tale uden at blive rød i hovedet, og kan også godt håndtere at dumme mig uden at rødme.
Hvornår det forsvandt er svært at sige, men har nok været det foruden siden jeg var 30 år.
Kan se det er et gammelt indlæg, men er stadig interesseret i at høre folks forløb angående rødmeoperetionen. Jeg lider nemlig selv under konstant rødme.
Det er så dejligt at vide at der er andre i samme båd som mig! Dette problem med rødmen forhindrer mig meget i mit daglige virke som ejendomsmægler, da jeg fremstår usikker i et miljø hvor man gerne vil fremstå som selvsikker.
Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at høre mere om en operation på mail: appkontoen@hotmail.com - det ville betyde meget for mig!
Hej.
Jeg vil rigtig gerne høre om operationen mod rødme og evt. bivirkninger fra en, der har været igennem dette forløb, og som er kommet godt på den anden side og sluppet af med denne hæmsko.
Kommentarer
Men jo mere jeg fik arbejdet med mit lave selvværd, jo mere hjalp det på min rødmen.
Idag rødmer jeg meget sjældent, det er mere hvis jeg løber eller dyrker sport, eller har stress,så bliver jeg stadig rød i hovedet.
Idag kan jeg godt holde tale uden at blive rød i hovedet, og kan også godt håndtere at dumme mig uden at rødme.
Hvornår det forsvandt er svært at sige, men har nok været det foruden siden jeg var 30 år.
Håber I andre slipper af med jeres rødmen.
Lisbeth
Jeg vil gerne have info :-)
dennish_9210@hotmail.com
min mail er: lerkie@hotmail.com
på forhånd tak
Kan se det er et gammelt indlæg, men er stadig interesseret i at høre folks forløb angående rødmeoperetionen. Jeg lider nemlig selv under konstant rødme.
Skriv gerne til: radiers57@hotmail.com
Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at høre mere om en operation på mail: appkontoen@hotmail.com - det ville betyde meget for mig!
Jeg vil rigtig gerne høre om operationen mod rødme og evt. bivirkninger fra en, der har været igennem dette forløb, og som er kommet godt på den anden side og sluppet af med denne hæmsko.
Er der nogen der ved, om der evt findes en lukket gruppe om rødme emnet på facebook?