Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Angst for at rødme

1356

Kommentarer

  • Indstillinger
    nu skal det være, jeg VIL have en rødmeopration, men hvor henvender jeg mig, har for et par år siden fået en henvisning fra min læge til Gentofte hospital , hvor lægen ikke mente det var nødvendigt...men det er det- håber der er en nogen der kan hjælpe mig
  • Indstillinger
    Jeg er 43 år. Jeg har også været ret generet af rødmen. Specielt hvis jeg skulle rejse mig og sige noget i en forsamling. Eller hvis jeg kom til at sige noget forkert, eller dumme mig, eller spille forkert på klaveret overfor andre, så begyndte jeg at rødme, og følte det var så pinligt. Så lidt op til de mennesker som bare havde en kvik bemærkning hvis de dummede sig.
    Men jo mere jeg fik arbejdet med mit lave selvværd, jo mere hjalp det på min rødmen.
    Idag rødmer jeg meget sjældent, det er mere hvis jeg løber eller dyrker sport, eller har stress,så bliver jeg stadig rød i hovedet.
    Idag kan jeg godt holde tale uden at blive rød i hovedet, og kan også godt håndtere at dumme mig uden at rødme.

    Hvornår det forsvandt er svært at sige, men har nok været det foruden siden jeg var 30 år.

    Håber I andre slipper af med jeres rødmen.

    Lisbeth
  • Indstillinger
    I er velkommen til at lægge jeres mailadr, så skal jeg nok sende info omkring mit forløb.
  • Indstillinger
    TF@BORESKO.DK
    Jeg vil gerne have info :-)
  • Indstillinger
    Kunne også godt tænke mig en mail med info, hvis ikke det er for sent og til for meget besvær? :)

    dennish_9210@hotmail.com
  • Indstillinger
    Jeg ville også utrolig gerne høre nærmere om dit forløb og dine erfaringer!

    min mail er: lerkie@hotmail.com

    på forhånd tak
  • Indstillinger
    Hej

    Kan se det er et gammelt indlæg, men er stadig interesseret i at høre folks forløb angående rødmeoperetionen. Jeg lider nemlig selv under konstant rødme.

    Skriv gerne til: radiers57@hotmail.com
  • Indstillinger
    Det er så dejligt at vide at der er andre i samme båd som mig! Dette problem med rødmen forhindrer mig meget i mit daglige virke som ejendomsmægler, da jeg fremstår usikker i et miljø hvor man gerne vil fremstå som selvsikker.

    Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at høre mere om en operation på mail: appkontoen@hotmail.com - det ville betyde meget for mig!
  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg vil rigtig gerne høre om operationen mod rødme og evt. bivirkninger fra en, der har været igennem dette forløb, og som er kommet godt på den anden side og sluppet af med denne hæmsko.
  • Indstillinger
    Jeg vil også rigtig gerne modtage mails omkring operationen og/eller medicinen pr mail dodo_nicole85@hotmail.com :) Vil være helt kanon. På forhånd tak!

    Er der nogen der ved, om der evt findes en lukket gruppe om rødme emnet på facebook?
Log in eller Registrér for at kommentere.