Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Stofskiftet stiger

124»

Kommentarer

• Hej til skytten og andre med hård mave!! Nu skal i få en rigtig god opskrift jeg fandt et eller andet sted. Min gemal har fået den i 14 dg. og den virker! Kommer her:

Hørfrø økologiske 1 stor teskefuld blandes i
    ca 6 tsk fulde kogende vand OM MORGNEN.Står til sengetid.
    2 tsk. økologisk tidselolie eller øk. rapsolie
    2 Spsk. økologisk ymer eller a 38
    1 Spsk. øko. solbærsaft-for smagens skyld.
    ALT blandes sammen og tages ved sengetid.

Det hjælper!!!!
    Jeg har en lille skål at hælde vand og hørfrø i-og så alle de øvrige ting om aftnen. held og lykke. Virker ikke voldsomt.

Hilsen ellenmarie
  • Tak for opskriften.

Uheldigvis tror jeg hellere ikke mælkeprodukter er lige sagen for mig, men jeg må prøve igen.

Men denne opskrift er vel ikke fuldstændig afføringsmiddel agtige? Jeg skal stadigvæk kunne optage min eltroxin i kropen.

Jeg er også begyndt at få lidt hovedpine og det er ikke det samme som dette tryk i hovedet som jeg lider af.
    Er det godt eller skidt?
    I forgårs, lige efter lidt hovedpine er jeg blevet meget mere klar i hovedet.
    Føles det sådan når fødevare intollerance er på vej ud af kropen?

Mvh Adam
  • Mht til mig og mine problemmer med at tage Eltroxin kan jeg sige at der er blevet fundet en tropisk orm (æg) i min afføring. Strongyloides Stercoralis.

Ormen kan forvære patientens tilstand hvis man tager steroider. Jeg ved ikke hvor lang fra steroider eltroxin er, men det passer meget godt hvis jeg ikke kan tåle Eltroxin af den grund. Jeg kan i hvert fald ikke finde snart på mere der kan få mig til at have det dårligt af eltroxin. De liver i lungerne, producerer æg, som man så hoster op, synker og de modner i tarmen. Det kunne forklare mine problemmer med ond i maven, oppustet mave og det vigtigste - at jeg ikke tåler cigaretter :-)

Jeg var også til gastroskopi i dag og slimhinden var lidt rød et eller andet sted ved tolvfingertarmen. Der er blevet taget en vævsprøve.

Nu skal jeg bare i gang med behandlingen mod ormen og se om det virker.
    Både ormen og behandling kan godt være farlig hvis man er meget svækket, men jeg håber det bedste.

Mvh Adam
  • Har det noget med at gøre du har været i udlandet????
  • Jeg har ikke været uden for sjælland i 8 år.
    Hvis det skulle være tropisk, så var det Miami for 20 år siden.

Så enten er jeg blevet smittet på hospitalet sidste år eller ja... det ved jeg ikke.

Mvh Adam
Log in eller Registrér for at kommentere.