Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvor tyk skal penis være?

Redigeret 17 januar, 2016, 09:53 i Åben debat for kvinder
Hej tøser.
Hører mange steder at penis hellere må være tyk end for lang, men hvor tyk er tyk og hvor lang er for lang?

Jeg snakker ikke om manden kan finde ud af at bruge den eller andet kun størelsen.
«13

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det spørgsmål er der lige så mange svar på, som der findes kvinder.

    Nogle kan lide det ene, nogle det andet.

    Du præciserer, at dit spørgsmål kun handler om størrelse og ikke "gørelse" - og tja... netop hvordan en mand er som elsker betyder 1000 gange mere end den størrelse.

    Jeg er i moden alder og har gennem mit liv prøvet flere "modeller". Jeg har oplevet det store fantastiske julelys, men ejeren vidste ikke, hvordan man tilfredsstillede en kvinde, så det var da skønne spildte kræfter. Modsat har jeg oplevet ham, med den lille bitte - og han sendte mig op i himlen.

    Og - for god ordens skyld - jeg har også oplevet det modsatte.

    Jeg ved, du er vældigt optaget af den størrelse, men jeg vil påstå, at langt det største flertal af kvinderne er langt mere interesseret i den mand som den penis hænger fast i.

    Men selvfølgelig: Mange mænd er totalt fokuseret på den størrelse, på samme måde som mange kvinder tror, at hele deres personlighed sidder i et par store bryster.
  • Indstillinger
    Det er derfor jeg hører her hvor der er mere end én kvinde (håber jeg ).
    Man må lade tvivlen komme manden til gode.
    men Lotte det lykkedes dig trods de mange ord ikke at svare.
    Et bud kunne være 18 cm lang 14 cm i omkreds eller sammenlign med noget kendt fx køkkenrulle rør der er 22 cm lang og 14 cm i omkreds.
  • Indstillinger
    Dit spørgsmål har stået ubesvaret nogle dage, men vi kan da håbe, at der kommer nogen med det svar, du gerne vil læse.

    Jeg har aldrig, aldrig haft behov for at hive det målebånd frem, et køkkenrullerør el. lign. for det er så uendeligt ligegyldigt om den er 17 eller 20 cm og har en eller anden omkreds på så og så mange cm.

    Jeg har nu været sammen med den samme mand i 16-17 år, og jeg må indrømme, at jeg ikke aner, hvor stor den er i mål - vi har et virkeligt dejligt samliv, der tilfredsstiller os begge.

    Det burde være det vigtigste

    Jeg HAR jo besvaret dit spørgsmål - nemlig at der er lige så mange svar, som der er kvinder.

    Hvad skal du bruge et antal vidt forskellige mål til?

    Med fare for at blive anklaget for at bruge for mange ord - så har jeg spurgt min mand, og jo - han kan da godt huske, at han da også målte sin, da han var i puberteten. Han kom frem til, at han vist var helt normalt indrettet, og har så siden ikke haft behov for at følge op på de mål.

    Hvis jeg ellers husker det, så skal jeg gerne måle ham næste gang vi er i begejstret humør, for så kan jeg oplyse, at jeg foretrækker lige netop det mål. På den anden side - der er stor risiko for, at jeg glemmer det, for så er jeg godt nok optaget af noget, der er langt vigtigere.
  • Indstillinger
    Jeg vil tilslutte mig Lotte123, som mener du vil få lige så mange bud som der er kvinder, men da du efterlyser noget konkret vil jeg fortælle dig at en kvindes skede er ca. 15 cm. lang så længere behøver en penis ikke være. Med hensyn til tykkelsen så vil jeg personligt gerne have en der er lidt tyk i omfang ca. som en gennemsnits banan. Men ønsket om tykkelsen varierer meget afhængigt af om kvinden har født eller ej og hvad hun i øvrigt kan lide så du kan ikke rigtigt bruge mit svar til noget, med mindre vi to var partnere. Det er meget vigtigere hvad du i øvrigt kan tilbyde kvinden.
  • Indstillinger
    Som en banan ca 13cm, boardmarker tusch ca 11cm, køkkenrulle rør ca 14,5cm, hårmouse 16cm eller hårlak ca17,5cm?
    Alle mål er omkreds.
  • Indstillinger
    Og tja - jeg har da glemt det måleri. Det må jeg prøve at huske - eller rettere, nej - det er jeg altså totalt ligeglad med; om den er 10, 20 eller 30 cm er totalt ligegyldigt; den er som skræddersyet til mig, og det primært fordi den sidder på en helt fantastisk elsker.

    Men jeg har stadig ikke fået svar på, hvad du dog skal bruge de mål til?

    Og så alle de måleremedier? Ja, min mand og jeg har øjensynligt nok et kedeligt sexliv, for det falder os altså slet ikke ind at have alle disse mærkværdigheder med, når vi skal hygge.

    Husk - den størrelser sidder ikke mellem benene, den sidder altså mellem ørerne.
  • Indstillinger
    Tak Lotte jeg kendte dit svar inden du skrev det første ord i denne debat.
    Du er nu hørt.
  • Indstillinger
    1. Du skriver i dit første tilbagesvar, at jeg ikke har svaret på dit spørgsmål, hvilket er grunden til, at jeg forsøgte igen.

    2. Du har ikke svaret på det, jeg nu hele to gange har spurgt dig om.
  • Indstillinger
    Nysgerrig ikke andet.
  • Indstillinger
    Jeg tror ikke du kan få noget svar. For hvem har målt kalorius i "øjeblikket".
    Det er sikkert også forskelligt fra kvinde til kvinde.
Log in eller Registrér for at kommentere.