Så må du jo vente til mandag. Er der andet at gøre ??
Prøver du på at finde på undskyldninger for ikke at gøre noget eller hvad. Det går kun ud over dig selv, tænk lige på det.
Den eneste måde jeg kan blive tjekket på inden mandag er ved at fortælle min mor det og håbe på at jeg overleve samtalen med hende, og så håbe på at hun gider at have mig tjekket
men jeg har det fint efter at have taget dem, og hun skal altid vide hvor jeg tager hen ellers må jeg ikke, hun er bange for jeg gå ud og begår selvmord
Så er der jo ingen problemer i at vente til mandag. Du får jo ikke en tid hos lægen samme dag, alligevel.
Men du vil måske bare snakke her. Det kan jeg naturligvis godt forstå, der er altid noget beroligende i at andre svarer.
Somme tider vil man jo gerne der skal ske noget med det samme, men sådan er tingene jo ikke indrettet. Hvis du føler dig syg kan du tage på skadestuen ellers må du pænt vente til på mandag.
Det er fakta. Jeg ved godt det kan føles svært.
Kommentarer
Prøver du på at finde på undskyldninger for ikke at gøre noget eller hvad. Det går kun ud over dig selv, tænk lige på det.
Men du vil måske bare snakke her. Det kan jeg naturligvis godt forstå, der er altid noget beroligende i at andre svarer.
Det er fakta. Jeg ved godt det kan føles svært.
citat slut
Det har du lige skrevet, så hvad mener du egentlig.