Jeg lider også meget af kæbespændinger. Min tandlæge siger det er på grund af min kæbes bygning. Jeg skal tygge tyggegummi, det løsner op.
Er man stresset spænder man jo også. En overgang var jeg så stresset over min daværende læge ikke hjalp mig, da jeg var syg af noget medicin, så tungen pressede mod ganen uden jeg vidste det. Det hjalp min gode tandlæge mig også med.
Jeg syntes ellers man ligner en ko, der tygger drøv, men det kan jo gøres sådan lidt privat.
Men engang imellem bliver det for slemt og så får jeg massage på kæben. Det hjælper, hvis bare fys. gør det korrekt. Det er ikke alle, der ved hvordan det skal gøres.
Kommentarer
Er man stresset spænder man jo også. En overgang var jeg så stresset over min daværende læge ikke hjalp mig, da jeg var syg af noget medicin, så tungen pressede mod ganen uden jeg vidste det. Det hjalp min gode tandlæge mig også med.
Jeg syntes ellers man ligner en ko, der tygger drøv, men det kan jo gøres sådan lidt privat.
Ja, det gør han og fysioterapeuten siger det samme. Det løsner op i kæben, når man "gumler".