Har virkelig brug for et hurtig svar ! :-(
Jeg er en pige på 19 år , som har fulgt med i de forskellige debatter , men kan desværre ikke få svar på mit spørgsmål .. - så HÅBER der er en der kan hjælpe mig med mine spørgsmål hurtigt .
Jeg er på p-piller , og har taget dem i ca et års tid , efter jeg fik fast kæreste på . Men jeg har lagt syg her de par dage og har desværre glemt alt om mine p-piller , jeg har taget 11 af dem som jeg plejer , men eftersom jeg blev syg har jeg glemt 4 af dem , så det vil sige jeg har en pakke med 6 tilbage , og nu hvor jeg har glemt at tage mine p-piller , har jeg fået min mens og burde ikke få den nu ? men det er ligesom den mens jeg plejer at få? Og mig og kæresten havde samleje 3. dagen uden p-pille , hvor jeg havde fået min mens om dagen hvor vi gjorde det om aften . og ville hører om man kan blive gravid af det ??? Eller om der intet sker når jeg bløder , og hvad skal jeg gøre nu ? når det er 4. dag uden p-pille og bløder?? Vil ikke rigtig kontakte min læge da jeg synes det er lidt flovt . Men hvor stor er risikoen for at blive gravid ? - jeg skriver herinde fordi jeg virkelig er i tvivl og har snakket med min kæreste om det , hvor jeg så ikke kunne finde noget på nettet og derfor skrev herinde. Og har også læst den seddel i p-pille pakken , hvor det eneste jeg forstår er at jeg skal kontakte min læge hvis jeg har glemt mere end 3 .
hilsen den forvirrede.
Jeg er på p-piller , og har taget dem i ca et års tid , efter jeg fik fast kæreste på . Men jeg har lagt syg her de par dage og har desværre glemt alt om mine p-piller , jeg har taget 11 af dem som jeg plejer , men eftersom jeg blev syg har jeg glemt 4 af dem , så det vil sige jeg har en pakke med 6 tilbage , og nu hvor jeg har glemt at tage mine p-piller , har jeg fået min mens og burde ikke få den nu ? men det er ligesom den mens jeg plejer at få? Og mig og kæresten havde samleje 3. dagen uden p-pille , hvor jeg havde fået min mens om dagen hvor vi gjorde det om aften . og ville hører om man kan blive gravid af det ??? Eller om der intet sker når jeg bløder , og hvad skal jeg gøre nu ? når det er 4. dag uden p-pille og bløder?? Vil ikke rigtig kontakte min læge da jeg synes det er lidt flovt . Men hvor stor er risikoen for at blive gravid ? - jeg skriver herinde fordi jeg virkelig er i tvivl og har snakket med min kæreste om det , hvor jeg så ikke kunne finde noget på nettet og derfor skrev herinde. Og har også læst den seddel i p-pille pakken , hvor det eneste jeg forstår er at jeg skal kontakte min læge hvis jeg har glemt mere end 3 .
hilsen den forvirrede.
Kommentarer
Men jeg tror ikke, du er gravid. Selvfølgelig begynder du at bløde efter 4 dage uden pille, så nu lader du bare somom det er en helt alm. blødning, smider de overflødige piller ud og starter helt normalt på en måned med piller.
Men spørg dog lige lægen, om det er sådan du skal gøre.
ring til ham --har han ikke morgen tid --eller en sekretær ---og brug beskyttelse indtil du er helt sikker på reglerne ---
men forstår jeg rigtig --at du ikke har noget imod det hvis du er gravid ----men så er der vel ingen grund til beskyttelse
Men det væreste bliver nok at der kan gå fra et par måneder til et års tid før man er heldig , pga jeg har været på p-piller )
men der gik 3 år --før vi fik næste barn ---
Men jeg ved hvordan det er at have en handicappet storebror , han døde desværre op min 2 års fødselsdag , og alt det min mor har fortalt om arbejdet osv det var rigtig hårdt , dengang havde hun også min anden storebror , men ca 50 % af tiden lå hun på sygehus pga min bror var så syg og havde knogler ligesom krabbekød
det er ikke så dårligt at få en uddannelse først ---men de tanker har du ikke ----