Det ved jeg godt, men hun ved jeg har gjort det før, og denne gang vil jeg bare selv komme igennem det.
Har bare stadig svært ved at snakke om det, og er ret flov over det. Så min mor skal intet vide, for ja jeg har et godt forhold med hende, men der er bare ting hun ikke skal vide, og det er det her.
Hun kan slet ikke blive ked af det når hun ikke ved det.
Kommentarer
Hun kan jo ikke hjælpe dig, hvis hun ikke kender sandheden. Måske har du ikke det bedste forhold til din mor, sidder jeg her og tænker…
Men har du slet ikke et voksent menneske i din nærhed, du kan føler dig tryg ved og til hvem du kan åbne op for dine problemer.
Hvad med en sød lærer, dem er der da gudskelov stadig mange af, for jeg tror du vil få det bedre ved at overvinde dig selv og få sat ord på.
Hilsen Sofie
Har et sindsygt godt forhold til min mor, men hun skal ike vide det.
Har haft en voksen på et tidspunkt, men slet ikke længere nej.
Når du ligefrem har et sindssygt godt forhold til hende, hvad holder dig så tilbage?
Er det fordi du ikke vil gøre hende ondt, for det gør du jo netop ved ikke at fortælle det.
Jeg er glad for at du stadig svarer, for det er jo også tegn på at du lytter:-)
Kærlige tanker Sofie
Har bare stadig svært ved at snakke om det, og er ret flov over det. Så min mor skal intet vide, for ja jeg har et godt forhold med hende, men der er bare ting hun ikke skal vide, og det er det her.
Hun kan slet ikke blive ked af det når hun ikke ved det.
Ja