Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Mere end svært at være pårørende her....:-(

13»

Kommentarer

• Hej Kameliadame

Jeg undrer mig over, at du føler trang til, at feje andres meninger af bordet.
    En overlæge i psykiatri, som har 20 års studier bag sig i parapsykiske fænomener som clairvoyance, astrologi og helbredelsesmetoder af magisk art, han ved ikke hvad han taler om, du ved meget bedre?

Går dette ud på en konkurrence, drejer det sig for dig om, at vinde en præmie for det bedste svar?
    Jeg tror sagtens Helene selv kan tage stilling til, hvad hun skal vælge at gøre, det er uheldigt at debattører, skal sidde og kritisere andre debattørers indlæg.
    Hvis jeg selv stod i sådan en situation, eller en anden, ville jeg foretrække at modtage andres råd, og derefter selv tage hvad jeg kan bruge.
    Jeg ville ikke bryde mig om, at nogen skal bestemme og tage valgene for mig.

Det er en uskik.
    Alt godt til Helene og hendes familie, tak for nu.
  • Hej Pigen65

Jeg har ikke fejet dine meninger af bordet – snarere tværtimod! Således som det fremgår af min reaktion på dit første indlæg.

Det, jeg ønskede, var at undgå, at alle disse overvejelser angående nyreligiøse bevægelser skulle tage opmærksomheden fra det væsentlige, som er den vanskelige situation, Helene står i nu.

Da det imidlertid ser ud til, at nyreligiøsitet kommer til at fylde endnu mere, foreslår jeg, at vi tager den diskussion et andet sted, hvor jeg vil forklare mine synspunkter:

viewtopic.php?f=20&t=28546

Mange hilsner

Kameliadamen
  • Hey igen..... takker for alle indlæg. Jeg vil sortere i hvad jeg vil kunne bruge og ikke. Det er jo svært konkret at vide hvad der kan hjælpe lige præcis os, men det finder man nok ud af hen af vejen. Synes det var meget godt at læse de 14 gode råd om hvordan man hjælper bedst en med depression.

Ikke lige det store overskud til at skrive en masse idag....

Helene
  • Jeg bliver helt harm, når nogen kan finde på at skrive et negativt svar. Kamiliedamen har helt ret og den der leder efter hjælp angående depression har absolut IKKE behov for negative indlæg.
  • Med hensyn til astrologi samt horoskoper, stjernetegn mm.

Så kan du jo prøve at kigge lidt nærmere på http://horoskop-forum.dk det er et rigtig godt sted, hvis du skulle ombestemme dig.

syntes ikke du skal feje det af bordet, inden du har givet det en chance.

Mvh
    /Hanne
Log in eller Registrér for at kommentere.