Tiden efter omskæring
Hej
I onsdag fik jeg lavet en omskæring. Så det er 5 dage siden. Jeg kunne godt tænke mig, at høre andre hvordan deres forløb efter omskæringen er gået. Hvordan er penis reageret de følgende dage, og hvornår var alt ca godt igen?
Er nemlig lidt urolig, for min penis bliver ved med at være hævet, grim, øm osv, stadig efter 5 dage. Men ved jo ikke hvor lang tid der normalt går, før det begynder at blive bedre
PÅ forhånd tak
I onsdag fik jeg lavet en omskæring. Så det er 5 dage siden. Jeg kunne godt tænke mig, at høre andre hvordan deres forløb efter omskæringen er gået. Hvordan er penis reageret de følgende dage, og hvornår var alt ca godt igen?
Er nemlig lidt urolig, for min penis bliver ved med at være hævet, grim, øm osv, stadig efter 5 dage. Men ved jo ikke hvor lang tid der normalt går, før det begynder at blive bedre
PÅ forhånd tak
Kommentarer
Er hele forhuden fjernet?
I dag, faktisk lige for en time siden var jeg sammen med en ven. Og lige pludselig begyndte det at bløde ret meget. Det gør ikke ondt, og det er stoppet. Men det begyndte at bløde rimelig voldsomt. Det er nu 8 dage siden at jeg blev opereret.
Er det normalt ?
efter 16 dage uden at onanere, så er jeg squ begyndt at blive en smule liderlig :O
Er det for at sædmængden presser på, det er jo forskelligt hvor hurtigt der fyldes op, så kan prostata massage give en tømning - uden at du rører sjoveren....
Må jeg spørge dig, hvilken type du har fået? og er du glad for resultatet?
mvh
Carsten
og er sex bedre end før?
mvh Carsten
Hvis du vil se billeder af forskellige typer.. altså hvordan den sag skal skæres.. så er der et link her:
http://www.circlist.com/styles/page1.html
Men prøv at kigge rundt på siden generelt...
Tak for dit venlige svar - kender godt circlist.com - jeg går efter low cut og tight og fjernelse af frenulum.
Kender du yahoo groups: inter-circ?
mvh
Carsten