Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tiden efter omskæring

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Kender ikke den Yahoo gruppe...
    Var én gang med i en anden Yahoo gruppe om noget andet... det gik godt et stykke tid.. så blev jeg godt nok spammet derefter.... Så ingen Yahoo til mig..

    Fint nok med "tight" men husk at tænke på om du er "grower" eller "shower"
    Er du grower og får en omskæring, der er stram, når du er slap, så kan det give problemer når du får rejsning
  • Indstillinger
    Hej mandaarg61
    jamen dog, hvorfor spammet?
    og jeg er grower - ca ca 9cm i slap til ca 16 cm i stiv - som jeg forstår det, er det osse her en fordel med kun at efterlade skaft-huden: den er mere elastisk end den indre forhudsblad.
    Og jeg går ud fra, at urologen har styr på det, så han fjerner nok så jeg ihvertfald så nogenlunde er stram i slap tilstand og ikke generende stram i stiv tilstand
    mhv Carsten
  • Indstillinger
    jeg er næsten lige blevet omskåret og min penis er krympet bliver den normal længde igen eller....er lidt urolig da jeg i forvejen havde en kort penis og besvær med det seksuelle hvis den for bliver denne KORTE længde bliver det da helt umuligt...
  • Indstillinger
    Hej HrLund.
    Tak for spørgsmål: jeg er jo ikke ekspert, men er sikker på din pik ikke blir mindre: må jeg spørge, hvorfor er du blevet omskåret?
    mvh Carsten
  • Indstillinger
    Pga forhuds indsnævring.
    min er blevet mindre det er som om den har trukket sig ind af
  • Indstillinger
    HrLund

    Der er intet belæg for at sprede rygte om at penis bliver mindre efter omskæring... Kun hvis fx glans bliver ramt af kniven..

    Men Du er så kommet til at mangle "tutten" eller "Nissehuen" eller hvad den kaldes... Og det stykke overhængende forhud regnes ikke med i længden..

    Kan du bevæge skindet uden på penis? altså skubbe frem og til tilbage?
    Det bør man kunne... selvom ønsket er en stram omskæring, så skal det stadig kunne lade sig gøre..
    Ved fuld rejsning bør der ikke være træk i maveskindet.. og der bør være muligt at skubbe skindet UDEN at maveskindet trækkes ud..

    Om den virker mindre i slap tilstand... tja... før skulle den kæmpe for at komme ud i frisk luft og køle af.. Nu er der altid den kølige luft.
  • Indstillinger

    Jeg blev omskåret her d. 2/9-2021 også grundet forsnævring. Jeg har aldrig været rigtig seksuelt aktiv og har aldrig haft berøring af nogen art på glans så den bar meeeega følsom og det var et helvede at tage fra Hellerup og hjem til Helsingør, da der var så mange ting der ikke kunne undgå at røre glans. Første døgn gik fint, men var simpelthen nød til at gå

    rundr nøgen i lang tid og det gør jeg stadig nu når jeg er alene. Der gik lidt infektion i mit sår, så jeg har fået pencilinpiller på recept. 2 stk. 3 gange om dagen men det er en dans på

    roser og de virker. Der begyndte lidt under en uge inde at komme nogle gule ulækre blærer eller bomselignende ting på selve glans, nedenunder og tæt på udgangen af urinrøret. Gik til lægen med det og hun sagde at det er huden der automatisk skiller sig af mee affaldstoffer og bygger sig selv op igen og havde ikke noget med betændelsen at gøre så det er jo fint, men fuck det så klamt og farligt ud! Det værste her 8 dage efter er trængen til onani og være sammen med min kæreste! Håber glans er helet nok og stingene er væk indenfor 2 uger, ellers tror jeg sku klunkerne sprænger i luften :D

  • Indstillinger

    Hej

    må jeg spørge hvordan det går idag. Jeg blev fuldt omskåret i sidste uge 2 februar 2023. Du skriver du havde en infektion eller betændelse i såret. Hvor sad betændelsen og hvilke symptomer havde du ?

    undersiden af min glans ligner en vulkan og der siver lidt klistret væske ud indimellem - har ingen symptomer på betændelse. Der er ikke smerte mere en normalt . Ingen hævelse

Log in eller Registrér for at kommentere.