Hjem Mænd Åben debat for mænd

Tiden efter omskæring

Redigeret 3 december, 2015, 13:21 i Åben debat for mænd
Hej :)
I onsdag fik jeg lavet en omskæring. Så det er 5 dage siden. Jeg kunne godt tænke mig, at høre andre hvordan deres forløb efter omskæringen er gået. Hvordan er penis reageret de følgende dage, og hvornår var alt ca godt igen?

Er nemlig lidt urolig, for min penis bliver ved med at være hævet, grim, øm osv, stadig efter 5 dage. Men ved jo ikke hvor lang tid der normalt går, før det begynder at blive bedre :)

PÅ forhånd tak :)
«1

Kommentarer

  • 2 til 3 uger efter cuttet går der, før alt er normalt igen. Så du nærmer dig.

    Er hele forhuden fjernet?
  • Ja det er det hele jeg har fået fjernet :)

    I dag, faktisk lige for en time siden var jeg sammen med en ven. Og lige pludselig begyndte det at bløde ret meget. Det gør ikke ondt, og det er stoppet. Men det begyndte at bløde rimelig voldsomt. Det er nu 8 dage siden at jeg blev opereret.
    Er det normalt ? :)
  • Hvad mht at onanere. Hvor lang tid må der ca. gå.

    efter 16 dage uden at onanere, så er jeg squ begyndt at blive en smule liderlig :O
  • Når stingene er fjernet og der ikke længere er sårskorper, så kan du godt gå i gang.
  • Hvis du vil hurtigt i gang med at onanere, så husk at anvende noget creme... For ikke at ødelægge helingen...
    Er det for at sædmængden presser på, det er jo forskelligt hvor hurtigt der fyldes op, så kan prostata massage give en tømning - uden at du rører sjoveren....
  • Hejsa. jeg er lige blevet omskåret efter længere tid hvor jeg skulle tage mig sammen til at komme op til doktoren, men jeg mandede mig op og tog til lægen. Lægen konstaterede at jeg havde phimosis en hud sygdom på forhuden, vel i daglig omtale forhudsforsnævring. Fuld omskæring var eneste mulighed for at alt skulle blive som i de unge dage. " jeg er kun 40 " jeg kom til forundersøgelse på hospitalet, det gik ok, godt nok en kvindelig læge men hva faen, nu skulle det overståes. hun kunne konstatere det samme som min læge, og så ville jeg blive indkaldt til operation af kalorius. ca. 1 mdr efter modtog jeg en indkaldelse, kl 08:30 en uge senere skulle jeg til. Jeg havde lidt sommerfugle i maven den dag. Jeg blev modtaget af en meget venlig sygeplejerske, der havde forståelse for min nervøsitet. vi gennemgik forløbet inden jeg skulle opereres. jeg smed bukserne og beholdte mine sokker og min skjorte på. lægen som skulle operere mig ankom og forklarede det hele igen. så skulle vi igang.......det der er mest smerte ved er at blive lokal bedøvet, det er IKKE slemt, 5 min senere kan du ikke mærke smerte men dog berøring. selve operationen tog 30 min. jeg fik 16 sting, det gjorde ikke ondt bagefter dog lidt ømhed på glans. Halvdelen af stingene er opløst nu, og jeg forventer rester opløses inden en uge. alt i alt for mig et meget fint forløb, og jeg er super glad for at jeg gjorde det, nu glæder jeg mig til at " prøve min kone igen " .......... Så bare op til lægen og bliv indstillet til operation. Spørg gerne emnet og jeg vil forsøge at svare.
  • Hej: håber du nyder din omskårne pik - jeg skal selv omskæres snarest muligt, når urolog på privathospital får tid.
    Må jeg spørge dig, hvilken type du har fået? og er du glad for resultatet?
    mvh
    Carsten
  • Hej hummern: ser der er gået en rum tid efter din omskæring - forhåbentlig er alt gået fint og du ka anbefale en som mig den samme omskæring?
    og er sex bedre end før?
    mvh Carsten
  • Hej

    Hvis du vil se billeder af forskellige typer.. altså hvordan den sag skal skæres.. så er der et link her:

    http://www.circlist.com/styles/page1.html

    Men prøv at kigge rundt på siden generelt...
  • Hej mandaarg61:
    Tak for dit venlige svar - kender godt circlist.com - jeg går efter low cut og tight og fjernelse af frenulum.
    Kender du yahoo groups: inter-circ?
    mvh
    Carsten
Log in eller Registrér for at kommentere.