Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slankepiller

2

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja hvis jeg dyrkede så meget motion som du gør så ville jeg, måske også tabe mig. men held og lykke med vægttabet.
  • Indstillinger
    Hej Mitzy

    Uanset hvad du bruger, så håber jeg det lykkeds for dig. Det er også sygdom der har sat en stopper for mig. Derfor har jeg prøvet mange forskellige produkter. Det jeg havde brug for var lidt fremgang. Der skal være noget der motivere. Det er hårdt, det tager lang tid, men lidt har også ret. Der er ingen produkter som alene kan slanke. Det ved vi alle, men der er altså nogle som kan sætte lidt skup på, og det havde jeg brug for. Jeg begyndte på zumba hjemme, så var der ingen der så mig. Senere på kursus. nu går det nogenlunde. Så held og lykke til alle der har brug for et lille skub.
  • Indstillinger
    Heya, dit indlæg om fitness nord er for dumt Carthrine85.

    Det står på siden de er produceret i USA - i øvrigt er det ikke en dansk hjemmeside (fx tager de ikke dankort). I det bedste tilfælde er de blot kalkpiller uden effekt, og hvis man er lidt uheldig kan de indeholde kedelige stoffer.

    Slankepiller virker? hvem siger det? sikke noget vås. Hvis du er overvægtig eller har et lavt stofskifte, så skal du indtage færre kalorier (energi) og / eller dyrke mere motion (bruge mere energi).

    Det er nemt at sige, og svært for rigtig mange af os at ændre :(

    Kan du ikke ændre det, (bare rolig det kan de fleste af os danskere ikke) så kan du bistå din livsstilændringer eller slankekur, med medicin.

    Men medicin køber man altså ikke fra nettet i USA og spiser berry piller og taber 5 kg, det ville da være for nemt.

    Nej du bliver nød til at anderkende at hvis du vil have medicinsk hjælp, så skal det være via en læge og få ordineret en receptpligtig behandling. Herhjemme er der kun Xenical, der er godkendt hos Lægemiddelstyrelsen i København.

    Hvorfor receptpligtig behandling hos egen læge, der i øvrigt er dyr? fremfor mirakelpiller lavet af kalk?

    Hånden på hjertet, tror vi selv på at man kan købe billige kalkpiller på nettet og så tabe sig?
    Med en receptpligtig behandling fra Roche, et schweizisk medicinalfirma et af verdens største, godkendt af Lægemiddelstyrelsen i København, ordineret på recept fra en praktiserende læge, kan måske hjælpe.

    Hvis du kan dokumentere at dine mirakelpiller fra fitness nord virker, så dokumenter med et link til en ekstern side, hvor en officiel myndighed har anderkendt dette. Hvis i virkelig har opfundet den dybe tallerken, så vil i have dette.

    Til jer der alligevel hopper på slankepiller bølgen, så få en receptpligtig behandling på Xenical. Enten hos din egen læge.

    I øvrigt synes jeg du skal skamme dig, at sælge slankepiller uden dokumenteret effekt (modsat Xenical), der er mange yngre piger herinde der sikkert vil bruge deres sparepenge på det, og det er synd!
  • Indstillinger
    Jeg har også prøvet xenical, og de virker fint på mig, men jeg køber dem her men jeg køber dem normalt her
  • Indstillinger
    Inden man kaster sig over Nuvoryn, så synes jeg lige man skal prøve at læse her: http://www.slankepiller.eu/advarsel-mod-nuvoryn/
  • Indstillinger
    Hej Olavsen

    Tyv tror hver mand stjæler. Når du siger det er mig der forsøger at sælge produkterne fra fitnessnord.com så bliver det vidst åbenlyst for alle, at du med din omfattende salgstale netop må repræsentere det firma du henviser til!

    Du ønsker dokumentation af virkningen for de slankepiller jeg henviser til? Det er bred videnskabelig enighed om, at koffein i kombination med bl.a. synefrin giver et betragteligt vægttab over kort tid. Der eksisterer ingen videnskabelig dokumentation for det produkt du anbefaler.

    Du ved jo nok godt så vel som mig, at de piller der IKKE er godkendt i Danmark, er meget mere effektive end dem der er godkendte i Danmark. Derfor kan jeg godt se det smarte ved at angribe dem, men det ændrer ikke på, at du kan forvente en væsentligt større effekt af slankepiller som ikke er godkendte i Danmark.
  • Indstillinger
    Advarsel mod fitness nord - !

    Det her er simpelthen for groft, Cathrine85 du sidder og forsvarer at piller der ikke er godkendt af sundhedsmyndighederne i Danmark eller EU er sikre at tage, det kan jo være livsfarligt, føj! Forudsætningen for at du ønsker at påbegynde et varigt vægttab kan for enkelte være medicinsk hjælp men det der er for useriøst.

    For en god ordens skyld skal jeg venligst påpege at det er ulovligt at reklamere for medicin der er ikke er godkendt (hint).

    facts om fitness nord:
    - Deres piller er ikke godkendt herhjemme, eller i EU.
    - Der er ingen dansk kontakt adresse,
    - De sælger piller består af acai-bær og synes det er sjovt
    - De er ikke godkendt af e-handelsfonden.


    En af de andre brugere herinde bad om statistik / dokumentation, og dit svar er at der er bred enighed om at "koffein i kombination med bl.a. synefrin giver et betragteligt vægttab over kort tid." Det er simpelthen usandt. Hvis det var sandt, var det jo næmmere bare at putte et link, så var den prut slået.

    Et link til sundhedsstyrelsen over midler til behandling af overvægt/fedme:

    http://laegemiddelstyrelsen.dk/da/topic ... me-xenical

    Er der andre der har haft dårlig erfaring med fitness nord?
  • Indstillinger
    Jeg har heller ingen fidus til piller der bliver markedsført som nuvoryn.
    Jeg har tidligere tabt mig ved god gammeldags motion. Sidder nu i kørestol pga uheld så har ikke den mulighed længere. Var derfor ved at blive stor (fed) igen.
    Men har nu abonneret på madlog.dk i et år. Specielt fra jeg i april fik justeret mit max kalorie indtag har jeg tabt mig 22 kg. Eneste indsats er ærligt at registrere mængden af det jeg spiser :)
  • Indstillinger
    Livet er uretfærdigt. Nogle kan spise alt, som min gamle læremester, uden at tage et gram på. Hvor var den mand dog tynd og han spiste wienerbasser hver eneste dag. Andre kan ikke drikke en "slurk vand" uden det kan ses.

    Jeg kunne ikke drømme om at afprøve "slankepiller", jeg er bange for alt medicin og det har jeg god grund til at være.
    Jeg ved, hvis jeg vil tabe mig, så må jeg spise meget lidt.
    I en halvt år spiste jeg kun lidt suppe til frokost og tabte 2 kg. Jeg vejede 57 kg og jeg var glad.

    På en uge sad de to kg der igen, da jeg spiste lidt anderledes til frokost på en ferietur.

    Og så kan der snakkes nok så meget om muskler og fedt. Jeg var et halvt år om at tabe to kg !!! og de sad der igen på en uge. Så siges det, de hurtigt forsvinder igen, nej, de gjorde ikke. !!! og jeg lider ikke af forstoppelse.

    Jeg ved, hvis jeg vil tabe de 5 kg, der irriterer mig, er der ingen vej uden om. Jeg kan ikke spise mig mæt. !!!
    Jeg må igen kun spise lidt suppe til frokost og holde igen med alt. Og jeg mener alt. !!!

    Slankepiller, har man først prøvet at være syg af medicin, så holder man sig så vidt muligt fra alt, der bare "lugter" af kunstige stoffer.
  • Indstillinger
    Den bedste slankekur et at kigge ned på sin tallerken og specielt sine händer.

    Det der feder er i dine händer få sekunder för du putter det i munden. Og ja fedt kommer jo kun den vej...

    Jeg har tabt mig nu 20 kg på lidt over et år ved bare at väre ärlig overfor mig selv, det gör ondt i starten. Man smutter lige forbi tanken og er måske lidt ked af det - wupti er der en lille tröste prämie i form af lidt slik og såden fortsätter det. Årsagen til fedme og overvägt er simplethen det fysiske fänomen at vores händer kan nå op til vores mund.

    Jeg er selv kommet ned på 105 kg og mangler en del endnu, men vent et år mere, ambitionen er at gennemföre et halvmarathon för jeg fylder 50, löbende vel at märke.

    Håber ikke jeg nu får haters af alle de som ikke kan styre deres händer, men desvärre er det sandheden, uanset årsag - kärrestesoger, job mm. Tröstespisning täller
Log in eller Registrér for at kommentere.