Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vi søger nogen som vil svare på få spørgsmål......

13»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Spider

    Der er lavet undersøgelser som viser at mennesker der arbejder udendørs har mindre forekomst af hudkræft end mennesker der arbejder indendørs.

    http://avisen.dk/kontorfolk-bliver-brae ... 26015.aspx

    Grunden til at medicin ikke virker så godt om sommeren, er at D-vitamin er med til at bekæmpe unaturlige stoffer. Medicin er som regel syntetiske stoffer som kroppen forsøger at bekæmpe. Det går bare hurtigere om sommeren, da D-vitamin niveauet der er størst.
  • Indstillinger
    Hej Niels ja det lyder spændende . De har lavet sådan en undersøgelse som jeg efterlyser. Ja det passer når man ikke er vandt til at være i solen bliver. man hurtigt solbrændt. også dem derr er rødhåret tåler ikke solen stråler så godt. hej
  • Indstillinger
    I pilleform må man ikke få mere D- vitamin en den daglige dosis der er anbefalet. Da D-vitamin for store dosis ødelægger kalcium i kroppen og knoglerne bliver gummiagtige.
  • Indstillinger
    Uhada, Spider, så kan jeg nok snart bruge mine knogler til bildæk ;o)

    Jeg synes, at det er et problem, når der bliver gjort grin med emnet. Det er ikke alle, der kan se, at du laver sjov!

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    1) Sagde lægen, eller ved du selv hvad der var årsag til du fik hudkræft?
    Jeg gik i solarie desværre, samtidig med, at jeg havde et modermærke.

    2) Hvad følte/tænkte du da du fik af vide at du havde hudkræft?
    Jeg tænkte, at det skulle kraftedme ikke have lov at ændre mit liv.

    3) Hvordan er dit liv blevet efter behandlingen?
    Hårdt med kemo og diverse, men jeg skal nok klare den med god støtte

    4) Er du nogensinde bange for om kræften kommer tilbage?
    Nej.

    5) Har det at have haft kræft, ændret dit syn på livet? Hvis ja, hvordan?
    Man lærer i hvertfald at nyde mange små ting

    6) Gør du nogen ting anderledes end du ville have gjort før?Hvis ja, så hvad?
    Prøver så vidt muligt at leve som intet var hændt, men heller ikke fpr at være blind overfor situationen

    Med venlig Hilsen
    Klaus
Log in eller Registrér for at kommentere.