Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sluge eks'ens sæd, men ikke min

24

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tror du misforstår mig.
    Jeg prøver ikke at finde en gylden genvej til at få hende til at gøre det.
    Det er mere for at få indblik i hvorfor jeg føler sådan. Hvorfor jeg føler mig, sådan afvist, selvom det er irrationelt.
    Jeg siger netop at hun ikke skal gøre det hvis hun ikke vil. Men hvis hun ville have jeg gjorde noget, som jeg havde gjort med andre, ville jeg også prøve det med hende hvis hun virkelig gerne ville have det og blev ked hvis jeg ikke gjorde det, men det er også underordnet.
  • Indstillinger
    Viljen til selvindsigt er godt. Det skal du da have credit for, men på den anden side, så ved du jo også godt, at det er jalousi, der ligger bag. Længere er den ikke.

    Respekt er dog nøgleordet her. Et nej er et nej og altid et nej. Hun har givet dig grunden. Færdig.
    Men du svarer heller ikke på de andres spørgsmål. Har du prøvet det selv?
    Nej vel?
    Og selv om du finder ud af, at det kan du godt lide, kan du stadig ikke forvente, at din kæreste skifter mening, for det gør hun helt sikkert ikke - uanset hvad..

    Hun er kæreste med dig og ikke andre, så glem dem - Er din kæreste din første kæreste? Nej vel, så hun har vel også issues med dine eks-er, som hun ikke fortæller dig.....
    Respekt er stadig nøgleordet...
  • Indstillinger
    Jeg tror virkelig, du skal tænke ret så meget over det her. Du bliver såret, ked af det, fordi din kæreste ikke vil gøre noget, som er hende virkelig i mod.

    Du har fået mange forklaringer her i debatten - hun har prøvet noget, hun kan ikke lide det - hun vil det ikke mere.

    Du skriver godt nok, at det ikke betyder noget i jeres samliv - og jo, det gør det - det betyder det hele for dig, for du bliver ked af, at når hun nu kunne med andre, så kunne hun vel også lige med dig.

    Hvad med at tænke tanken, at hun rent faktisk er glad for dig - at hun ikke vil noget med dig, som gør hende ked af det og giver hende kvalme? Har du helt glemt at sex sådan set skal være til glæde for begge parter - ikke kun for dig?

    Du skriver meget flot, at hvis hun ville noget, du havde prøvet med en anden, så ville du bestemt også gøre det med hende her, hvis hun ønskede det.

    Kære ven! Blålys! For du har garanteret ikke oplevet at skulle gøre noget med en kæreste, som er dig så meget i mod, at du har sagt til dig selv, at det vil du simpelt hen ikke gøre igen. Men det har hun!!

    Er det virkelig så svært for dig at forstå, at hun har fundet det så ubehageligt, at hun ikke vil udsættes for det igen - og derfor siger nej.

    Og - som jeg skrev i mit første bud til dig, så kunne det være at lige netop DET er årsagen til, at hun ikke er kæreste med de fyre mere.

    Hvorfor skal det gøre så ondt på dig, at hun respekterer sine egne grænser? Hvorfor er det af betydning for dig, at hun overskrider dem?
    Du respekterer forhåbentligt også dine egne grænser? Eller hvad?

    Du lader til at være så heldig, at du aldrig nogen sinde har været udsat for at blive presset ud i noget, der er dig voldsomt i mod.

    Derfor forstår du det ikke.

    Eller er vi snublende nær? Du svarer ikke på, om du selv har slugt din sæd!
    Hvilket jeg i øvrigt synes er meget tankevækkende - altså at du ikke svarer på.

    Ja, undskyld men jeg bliver godt nok noget vred over, at du overhovedet ikke en gang forsøger at forstå, hvad der er skrevet her i debatten.
  • Indstillinger
    Som du selv er inde på er det underordnet om jeg selv har smagt på min egen sæd, men det har jeg faktisk. Synes ikke sådan noget er klamt, men det gør hun og det respekterer jeg også.
    Synes i har lidt svært ved at se tingene fra mit perspektiv og i misforstår det jeg skriver.

    Jeg spørger til om hvad jeg kan gøre for måske at kunne procesere følelserne jeg får og IKKE en gylden genvej til at få hende til at gøre det, for det er jeg ikke interesseret i at gøre. Vil jo ikke tvinge hende til det og det vil ikke få mig til at få det bedre hvis hun gør det og det er imod hendes vilje.

    Håber det virker lidt uddybende.
  • Indstillinger
    Jeg tror egentlig godt, jeg forstår, hvor du vel hen.

    Du har probelem med din reaktion, dine følelser omkring det her. Du vil ikke presse hende til noget, hun ikke kan lide, men du har alligevel svært ved at fortstå hendes problem, for hun har jo gjort det før, og det det, der gør dig ked af det.

    Jeg regner med, at du er ret ung, og du har været så heldig i dit liv, at du åbenbart aldrig har været ude for at gøre noget, der var dig direkte i mod, hvorfor du simpelt hen ikke forstår, at det da kan være så slemt.

    Jeg er ked af at fortælle dig det, men selv du kommer her i livet i situationer, hvor skal gøre noget, det er dig i mod, og som du vil gøre hvad som helst for ikke at skulle gøre igen.

    Når du har prøvet det, vil du forstå det her, men givet vis ikke før - desværre. Derfor kommer vi beklageligvis nok ikke videre i vores forsøg på at forklare dig det her, for du er ganske enkelt ikke voksen nok til at kunne forstå det, men det bliver du en dag. Og det må du ikke opfatte negativt, for det er det ikke - erfaring er man ikke født med; den kommer hen ad vejen.

    I øvrigt er der noget, der tyder på, at du ganske enkelt ikke har læst alle disse indlæg - jeg har f.eks. ikke skrevet, at det er uden betydning, om du har smagt på din sæd, og så bliver det jo noget vanskeligt at kommunikere.

    Der er i øvrigt forskel på at smage - og så tage hele skyllen.
  • Indstillinger
    det er noget hun ville prøve siger hun ---og derefter har hun meldt klart ud --at det er ikke noget for hende ----
    det er da en reel forklaring ---som skal respeters ---det er jo sket i forhold før dig ---og hvis det kan give jalusi ---ville jeg ikke turde at indlede et forhold til dig ---for hvad er så det næste du bliver jalui over ----
    man ejer jo ikke hinanden og slet ikke tiden før man mødte hinanden ----
  • Indstillinger
    kære debat starter ----hvis jeg læser det rigtigt efter flere gange ---så får jeg en opfattelse af ----
    at du spørger til
    hvorfor du bliver så jalu over at din kæreste ikke vil sluge din sæd ----
    når hun har gjordt det med andre ---du er selv lidt forundret over din reaktion ----ER DET RIGTIG
  • Indstillinger
    Jeg tror, jeg forstår dig derhen, at du har lyst til noget hun ikke har lyst til, og at du selvfølgelig ikke vil presse hende, hvilket også ville være forkert.

    Problemet hos dig er, at du bliver trist af og jaloux over at din kæreste har prøvet dette med andre.

    Men hun fandt ud af med andre kærester, at det ikke var noget for hende, og nu føler du, at de kærester som hun har haft før dig, har fået noget af hende, som du aldrig får. Og det er jo også sandt, men hun fik denne erfaring med en anden og desværre vil du tænke ikke med dig:-). For havde hun fået denne erfaring med dig, ville du helt sikkert forstå og acceptere at dette ikke er noget hun bryder sig om.

    Du bliver nød til at acceptere dine egne følelser, for som sådan er de jo ikke forkerte, men egentlig meget forstående.

    Du er simpelthen jaloux på hendes fortid, men vi har alle en fortid og den kan du ikke lave om på.

    Da du mødte hende, havde hun en masse oplevelser og erfaringer i sin bagage, og jo senere vi møder hinanden og kærligheden, jo større er bagagen.

    Du skal tænke på at uanset hvad der kan gøre dig jaloux fra hendes fortid, så hører den med til hende, for ellers var det jo ikke hende. Hun er en del af sin fortid på godt og ondt. Håber du forstår, hvad jeg mener, for det er en del af livet, og det bliver du nød til at forholde dig til.

    Du skal arbejde med dine følelser, for det er dit problem og dit ansvar. Har du ikke en god ven, som du kan betro dig til, for det hjælper altid at få en god snak med en anden for bare det at sætte ord på kan være en stor hjælp.

    Hilsen Sofie
  • Indstillinger
    Du har helt ret Sofie.
    Har haft svært ved at sætte ord på, men ja, føler virkelig at de andre har fået et stykke af hende. Synes ikke det er en rar tanke.
    Men jeg er nu ikke særlig jaloux normal, det er ikke sådan jeg føler jeg skal læse emails og sms'er, det er kun lige dette jeg ikke kan lide :(
  • Indstillinger
    Jeg forstår simpelhen ikke hvordan du ikke kan forstå det.
    Ved slet ikke hvad jeg skal sige til det her.
    Jeg mener du måske skal have et lille "spark" bagi, derfor vil jeg sige "Tag dig sammen, og gro op."
    Jeg ved godt det lyder lidt groft, men det er også meningen.
Log in eller Registrér for at kommentere.