Min tinnitus er ikke forbedret med overgang til Euthyrox, nærmere forværret. Den er der konstant og jeg plejer ikke at høre den, når musikken spiller eller tvet kører, men lige nu overdøver den alt. Jeg er samtidig tæt i hovedet og som om der ikke er luft ud i gennem venstre øre.... Men har også mange spændinger i nakken. jeg skal have taget blodprøver i morgen og forventer at jeg får for meget medicin, så måske det forbedres når jeg bliver bedre medicineret. Jonna
Skal til at starte på Eltroxin , da jeg har fået konstateret for lavt stofskifte ,men er lidt nervøs for alle de bivirkninger folk beskriver , syntes nu heller ikke mine stofskifte tal er så dårlige,
TT3 .1.39 TT4 .67 TSH 6,1 de 2 første er jo gode nok ,men TSH er for højt.
Hvad ligger jeres TSH
Min endo har fortalt mig at TSH ændrer sig i løbet af dagen og man få ikke den samme resultat om morgenen som om eftermiddagen.
Jeg har fået det målt hos 2 forskellige læger samme dag sidste år, men kan ikke huske resultatet.
Og min erfaring er at det stiger også når man drikker lidt mere alkohol:-)
Har også læst at det kan stige ret meget når man holder op med at ryge.
Jeg tager stofskiftemedicin siden 2000....
Har haft masser af underlige gener siden Eltroxin blev lavet om...ellers aldrig haft bøvl. Skiftede medicinen ud... nogle gener forsvandt, men ikke alle.
Har været hos en kinsiolog som var en uvurderlig hjælp efter lægeverden ikke kunne hjælpe videre.
Dette blot som info da ikke alt er pga. stofskiftet som man som stofskiftepatient måske er lidt tilbøjelig at tro på.....
Ikke mere herfra...
Da jeg skiftede fra eltroxin til Levaxin og senere hen til Euthyrox, så fik jeg tinnitus. Jeg har det stadig
Tinitus kan komme af lav stofskifte. Så jeg tror at mit tinnitus er kommet fordi jeg har ikke været så god til at tage mine piller og holde mit stofskifte på jævnt niveau
Mogle mennesker har tinnitus fra 3 uger til 3 år før det forsvinder. Det er nemt at leve med det
Gå ind på hørelsen - høreforeningens hjemmeside. Tinnitus er for mange et meget stort problem. jeg har haft tinnitus i 3-4 år og ingen tegn på at det forsvinder.Det er så blevet værre i dette forløb. Høreforeningen laver nogle kurser hvor man kan få viden om det og lære nogle trick til at håndtere det. Min tinnitus gør at jeg udtrættes meget nemt.
jonna
Kommentarer
Skal til at starte på Eltroxin , da jeg har fået konstateret for lavt stofskifte ,men er lidt nervøs for alle de bivirkninger folk beskriver , syntes nu heller ikke mine stofskifte tal er så dårlige,
TT3 .1.39 TT4 .67 TSH 6,1 de 2 første er jo gode nok ,men TSH er for højt.
Hvad ligger jeres TSH
Jeg har fået det målt hos 2 forskellige læger samme dag sidste år, men kan ikke huske resultatet.
Og min erfaring er at det stiger også når man drikker lidt mere alkohol:-)
Har også læst at det kan stige ret meget når man holder op med at ryge.
Mvh Adam
og meget andet....
Har haft masser af underlige gener siden Eltroxin blev lavet om...ellers aldrig haft bøvl. Skiftede medicinen ud... nogle gener forsvandt, men ikke alle.
Har været hos en kinsiolog som var en uvurderlig hjælp efter lægeverden ikke kunne hjælpe videre.
Dette blot som info da ikke alt er pga. stofskiftet som man som stofskiftepatient måske er lidt tilbøjelig at tro på.....
Ikke mere herfra...
Da jeg skiftede fra eltroxin til Levaxin og senere hen til Euthyrox, så fik jeg tinnitus. Jeg har det stadig
Tinitus kan komme af lav stofskifte. Så jeg tror at mit tinnitus er kommet fordi jeg har ikke været så god til at tage mine piller og holde mit stofskifte på jævnt niveau
Mogle mennesker har tinnitus fra 3 uger til 3 år før det forsvinder. Det er nemt at leve med det
jonna