Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

fra "ny" eltroxin til euthyrox

13»

Kommentarer

• Hej anemarie 53.

Tusind tak, så behøver jeg måske alligevel ikke at være nervøs for at det er min IQ der er noget i vejen med.

God bedring med de nye piller.

Hilsen albini.
  • Kære alle.

Nej, Albini - du behøver ikke at være nervøs for, om din IQ er lav :-)) Jeg har virkeligt haft svært ved at samle tankerne og huske.....

Jeg har her til morgen kontaktet et apotek i Flensborg. Og hvis de fik en recept på Euthyrox - ville de tilsende mig Eferox.....
    E.l. var med på dette, og ville faxe recepten til det tyske apotek - for som jeg sagde: Mine muligheder for at få det bedre skal simpelthen ikke være udtømte....selv om min endo siger, at det ikke vil hjælpe på mig at få et andet præparat - jeg har jo prøvet ny Eltroxin, Levaxin samt Euthyrox.....så han aner ikke et dyt om dette.....

Jeg skal nok give tilbagemeldinger - når jeg har afprøvet Eferoxen...

K.h. Annemarie <3
  • Hej Alle
    Hvor er det rart at høre om hvordan I andre har haft det med at skifte præperat. Nu har jeg været på Euthyrox i 3 uger.
    - Efter 1 uge var uroen i kroppen væk, hjertebanken og hård puls væk.
    - Efter 2 uger var min fods hævelse faldet til halvdelen og jeg kunne have et andet par støvler på som jeg eller ikke har kunnet passe og jeg prøvede også (og kunne passe) mine sandaler som jeg i sommer måtte opgive.
    - Efter 3 uger er hævelsen i min fod nogle dage halvveret og andre dage tiltagende. Jeg har stadig en del summen i fingre og ben, men i resten af kroppen er det væk. Min mave er gået i orden. Jeg sover lidt bedre og vågner kun en enkelt gang. Nu er jeg spændt på om vægten vil den rigtige vej (NED). Om en mdr. skal jeg have svar på prøver, jeg er meget spændt på det.
    hilsen Charlotte
  • Hej Charlotte

Jeg var på ny eltroxin fra januar 2009 til august 2009 og mit helbred gik KUN tilbage óg endte med en sygemeling.
    Jeg havde og meget væske, konstant hovedpine, deprimeret og dermed let til tårer, hårtab, koncentrationsbesvær, TRÆT og vægtøgning
    Efter en uge på Euthyrox havde jeg det også markant bedre.

Nu efter 7 mdr på Euthyrox har jeg det super super godt. Dog mangler vægten at falde vræl og mit hår er stadig ikke som det var førhen. Men vægten kan jeg jo gøre noget ved ....når motivationen kommer(smiler) og håret ...ja ja jeg har jo ikke skaldede pletter, så det lever jeg også med.

Jeg skal ALDRIG ALDRIG ALDRIG have ny eltroxin igen!!!
Log in eller Registrér for at kommentere.