Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Euthyrox på markedet

2

Kommentarer

• Euthyrox kræver stadig tilladelse fra lægemiddelstyrelsen,det er godkendt men ikke markedsført endnu desværre,jeg tror kun det er firmaet Merck Sanofi der kan svare.
  • hej alle kørte på apoteket i dag kl.9.30 spurgte om jeg kunne få euthyrox hvis min læge skrev det på resepten nej det kunne jeg ikke men han kunne skrive levaxin og så kunne jeg få det. skal til læge på fredag håber han vil skrive levaxin ud til mig..jeg bor på lolland . er der andre der har forespurgt på apoteket....mvh.jytte
  • Jeg har netop været ved min læge, som bekræftede at Euthyrox ikke er kommet på markedet endnu (øv). Han udtrykte også sin undren over, at det tager så lang tid for dem at få fingeren ud.
  • Redigeret 9 november, 2009, 15:21
    Øv, øv, øv....det er ærgerligt at Euthyrox alligevel ikke er let tilgængeligt endnu. Jeg har fået udleveringstilladelse fra Lægemiddelstyrelsen og har taget Euthyrox i 3 måneder. Glæder mig til det bliver tilgængeligt for alle. Blev lige så glad forleden, da min udleveringstilladelse kun gælder til indtil 10/1-10........ja, så må jeg jo flytte land (nå, det var en joke), men jeg skal IKKE tilbage på den Nye Eltroxin igen!!

Det går godt. Dosis er ved at være der selvom, det har været lidt svært at indstille (er nu gået 37½ mikrogram ned om ugen (fra 800 til 762½), og jeg har flere gange været ret overdoseret....men tålmodighed...kroppen skal vænne sig til et andet produkt. Jeg indtager det om aftenen ved 18-tiden - ikke om morgenen, som det godt nok anbefales. Aften er bedst for mig - og min mave....ja, den er ikke "tom", men sådan har jeg valgt det fordi, jeg altid har gjort sådan.

MED STORT ØNSKE OM AT EUTHYROX SNART KOMMER......
  • Hej igen

Har talt med lægehuset idag, det var en fejloplysning jeg fik i fredags, SORRY.

Idag blev der sagt, at de skulle være her i uge 47 eller 48. Håber så, at det er

rigtige oplysninger denne gang.

Mvh Alicia
  • Det passer desværre ikke. Har talt med firmaet. Euthyrox er på vej til det danske marked. De håber, at det bliver inden jul. Ting tager tid. Indlægssedler og pakninger på dansk.
  • Hej Sia.

Hvordan har du kontaktet firmaet. Vi du ikke fortælle mig det. Har sådan lyst til at fortælle dem, at jeg er mega glad for, at de går på markedet over stofskiftemedicin. Det er super, så mange flere kan slippe for Ny Eltroxin. Vil du ikke skrive adressen her - eller e-mail adressen. Tak. Der er ligesom så mange afdelinger af Merck?
  • Jeg fatter simpelthen ikke at der fortsat er nogen som ikke kan få Euthyrox, hvad sker der lige????? vh Petra
  • Jeg skiftede sidst i juli månede, ca. 5 dage inden min krop faldt til ro og fik det rigtig godt og efter 6 uger var mine ekstreme mave problemer også væk.

Jeg har haft det rigtig godt lige siden, det tror og håber jeg også du får.

Mariane
  • Hej,

Jeg mailede også til firmaet, og fik en mail tilbage fra direktøren om, at de håbede på, at den kom på markedet inden jul.

Jeg skrev til e-mail: hans.koch@merckserono.net

Han svarede mig :

Jeg har fået videresendt dit spørgsmål vedr. Euthyrox.
    Vi håber og forventer at Euthyrox bliver lanceret inden Jul. Vi gør alt for at skynde processen.

Med venlig hilsen

Hans Elers Koch

Adm.direktør
    Merck Serono Danmark

Så jeg venter stadig på, at de kommer. Jeg har godt nok fået Levaxin, men jeg syntes ikke helt de er så gode. Så jeg vil helt sikkert prøve Euthyrox når de kommer på marked.

Mange hilsner fra Gypige
Log in eller Registrér for at kommentere.