Jeg er nu på nøjagtig samme dosis af Euthyrox som jeg fik på Eltroxin. Her efter jul fik jeg det lidt dårligere og har derfor sat min dosis op med en kvart 25 mg og straks har jeg fået det godt igen. Det gælder om at lytte til sin krop det er den lektie jeg har lært af Eltroxinhistorien. vh Petra
Jeg har nu taget euthyrox uden problemer i 3 1/2 måned.
I dag var jeg så til kontrol på glostrup hospital; hvor jeg fik at vide at jeg skulle gå ned i dosis fra 1050 micro. om ugen til 900 micr. om ugen, (ca. 15 % om ugen).
Jeg spurgte om det ikke var en meget stor nedgang, hvad lægen sagde nej til.
Er der nogen der kan fortælle mig , hvad de mener om det?.
De siger mit TSH skal op i normalområdet, men jeg har det ellers godt, så det fatter jeg jo ikke .
Jeg skal om en uge ud at rejse i en måned til kina så jeg er ikke meget for de store ændringer lige nu.
Hejsa,
Jeg fik i okt. 09 konstateret for lavt stofskifte og blev sat i behandling med eltroxin. Efter et stykke tid med kolosale bivirkninger blev jeg sat over på Euthyrox.
Har så her i Jan været til blodprøvetagning og prøverne er fine og det samme med stofskiftet.
Men jeg har stadig symptomerne. Kraftig hovedpine, ledsmerter, træthed, mine øjne er ligesom de er tørre og ved at falde ud osv. Det er virkelig ubehageligt.
Burde det ikke forsvinde når nu det hele ser fint ud?
Er ved at være temmelig frustreret efterhånden
Mvh Christina
Ja det hjælper jo ikke at tallene ser fine ud hvis du ikke har det fint de tal som min læge går efter er indenfor 0.3 til 4.5 men jeg har det bedst lige under 0,3. Thyreoidia Landsforeningen skriver 0.2 til 5.0. Sørg for at få en udskrift af dine tal så du selv kan se hvor du ligger. vh Petra
Kommentarer
Jeg har nu taget euthyrox uden problemer i 3 1/2 måned.
I dag var jeg så til kontrol på glostrup hospital; hvor jeg fik at vide at jeg skulle gå ned i dosis fra 1050 micro. om ugen til 900 micr. om ugen, (ca. 15 % om ugen).
Jeg spurgte om det ikke var en meget stor nedgang, hvad lægen sagde nej til.
Er der nogen der kan fortælle mig , hvad de mener om det?.
HILSEN ALBINI.
hvad lå dine tal på siden du skulle sættes ned ....
mvh. jytte
P-TSH 0,05
P-Triiodthyronin 2,2
P-Thyroxin (frit) 19,3
De siger mit TSH skal op i normalområdet, men jeg har det ellers godt, så det fatter jeg jo ikke .
Jeg skal om en uge ud at rejse i en måned til kina så jeg er ikke meget for de store ændringer lige nu.
HILSEN ALBINI.
Jeg fik i okt. 09 konstateret for lavt stofskifte og blev sat i behandling med eltroxin. Efter et stykke tid med kolosale bivirkninger blev jeg sat over på Euthyrox.
Har så her i Jan været til blodprøvetagning og prøverne er fine og det samme med stofskiftet.
Men jeg har stadig symptomerne. Kraftig hovedpine, ledsmerter, træthed, mine øjne er ligesom de er tørre og ved at falde ud osv. Det er virkelig ubehageligt.
Burde det ikke forsvinde når nu det hele ser fint ud?
Er ved at være temmelig frustreret efterhånden
Mvh Christina