Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

andro penis

1679111214

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Madsen.
    Hvad var dit udgangspunkt (cm) ?
    Du er vokset 4,4 cm i længden (stiv) det er fandeme flot.

    Jeg er selv i gang med forlængelse og har lagt 2,6 cm til (nu 19,6 cm) på 700 timer.
    Mit mål er 20 cm+.

    Har du ændret kost? Taget på? Stoppet med vitaminpiller? Ændret trækstyrke? Ændret antal timer om dagen? Er du omskåret?
    Alle er ting der spiller ind.

    Man kan ikke forvente at vokse mere end 0,02- 0,04 mm pr time.

    Det kan også være at du har nået dit maksimale potentiale hvis den slags findes.
  • Indstillinger
    Ja jeg har taget på da jeg går meget op i min styrke træning, jeg spiser sundt der intet at komme efter der, nej jeg har brugt den 4timer dagligt da jeg ikke kan holde ud at gå med den på. Vitamin piller spiser jeg intet af kan du anbefale noget, jeg vil gerne selv over de 20+ den trækker på de 1200g mener jeg det er og flytter den op så den trækkere mere så den også bliver større det gør jeg omkring hver månede?
  • Indstillinger
    Det er det jeg frygter at jeg ikke kan vokse mere men aner intet om der er noget som hedder nu kan man ikke mere agtigt
  • Indstillinger
    hej Madsen

    min mand har også brugt Male Edge 35 dage og 93 timer.

    min mand s Male Edge med max træk kommer lidt midre i 1200g .

    ( vi kan se i gennemsigtige rør altid holde lidt mindre ind 1200g )

    har du en ide hvordan kommer til 1800g ?

    ( jeg håber du forstår min dansk jeg bort i DK kun et år )

    mvh Rubi
  • Indstillinger
    Hej allesammen- jeg skrev det her indlæg til en anden bruger, på et andet indlæg, men tænkte, at i også har interesse i at læse det.

    Så værsgo'!:

    "Jeg har lidt erfaring på den front, og synes lige, at jeg ville give mit input: Undgå at købe en traditionel extender, dvs. en extender hvor penis bliver spændt fast ved hjælp af silikone- eller plasticrem og trukket af to stænger! Lad være med at spilde dine penge på sådan en, uanset hvor billigt du kan få den, og ligegyldigt om det er "super, deluxe, extra-dyr" modellen med 50 forskellige slags tilbehør. Den virker ikke efter hensigten; ikke fordi det ikke kan lade sig gøre at strække penis længere, det kan det godt ifg. et par studier. Men undgå den, fordi man ikke kan holde ud at have den på, og højst sandsynligt også kan beskadige penis ved at bruge den type extender.

    Jeg købte i sin tid en af mine venners aflagte extender, den der hedder Male Edge, som han havde købt for ca. 1100 kr.(Male Edge bliver fremstillet af det samme (danske?) firma, der også har lavet Jes Extenderen).

    I teorien er der ikke noget i vejen med de "traditionelle" extendere, som Jes Extender'en og den amerikanske Size Genetics. Problemet er bare, at de gør møghamrende ondt at have på(!), når de endelig sidder fast, eller også kan man slet ikke få penis til at sidde ordenligt fast, hvis penis er helt slap, og penis bliver ved og ved med at glide ud.

    I min erfaring, og ifg. div. beretninger jeg har læst på nettet, er den eneste måde man så kan forhindre penis i at glide ud, er at tage apparatet på i semi-errigeret tilstand, hvorved man "indespærrer" blod i glans(pikhovedet). På den måde har plastikremmen noget at holde imod, og så bliver penis strukket som den skal.
    Men(!), det er også noget der gør virkelig, virkeligt ondt, og efter et par minutter eller max en time begynder penis at blive blå og mørk pga. den manglende blodtilførsel. Jeg kunne kun holde til at gøre det et par gange, i ca. 30 til 90 minutter, og måtte derefter være 100% afholdende i ca. 10 dage bagefter, fordi jeg havde så stærke smerter.
    Et andet problem, er at den slags extender fylder virkelig meget, og der er ingen måde du kan have den på under et par bukser eller jogging bukser, uden at andre vil bemærke det.

    Sidenhen, har jeg læst rigtig meget om emnet på nettet, og faldt over debat-foraet www.pegym.com. Brugerne derinde snakker mest om forskellige strække-øvelser man kan lave med hænderne for at forlænge penis, noget de kalder "jelqing". Det har jeg også gjort i ca. 6 måneder, hvilket dog ikke gav nogen resultater. Det var også meget naivt af mig, da alle saglige, videnskabelige studier omkring emnet har vist, at jelqing ikke virker.

    Men i december sidste år(2014), afholdte pegym.com en lille konkurrence i samarbejde med firmaet Orbisan, der står bag en ny slags extender, Phallosan Forte. De trak lod blandt de brugere, der havde tilmeldt sig konkurrencen, og her var jeg så en af de heldige der vandt en Phallosan Forte extender.

    Phallosan virker ved at holde penishovedet fast med vakum(undertryk) i en lille plastikklokke, med en pumpe placeret for enden. Plastikklokken monteres så fast på et bælte, der er monteret på roden af din penis. Bæltet er så placeret rundt om hoften og trækker i penis(der er lidt svært at forklare uden billeder).
    Fordelen ved den, er at man kan have den på i 6-10 timer om dagen, eller mere, og derfor kan opnå de mange timers "trækkeri" det tager, for at se en forlængelse af penis(det tager, ifg. div studier, over 1500 timer), og man kan sagtens bære den under et par jeans eller joggingbukser(dog ikke skinny jeans). Man skal også tage den af, når man går på wc.

    Om den rent faktisk virker, kan jeg ikke sige, da jeg kun har haft den på i ca. 350 timer sammenlagt, grundet at jeg egentlig aldrig rigtig har været utilfreds med min penisstørrelse, men mere bare var nysgerrig, og fordi den godt kan være lidt besværlig at tage af og på i løbet af dagen.
    Jeg har dog besluttet at tage den på hver dag nu, og gemmenføre de 1500 timer alligevel, fordi jeg jo fik den helt gratis.

    Hvis du får fingrene i en Phallosan, skal du dog være opmærksom på, at den ikke kan forstørre din penis i omkreds, kun i længden. Omvendt vil den ikke gøre din penis mindre i omkreds, hvis du opnår resultater i længden.

    Men som sagt før, har jeg ingen idé om den rent faktisk holder sit løfte. Men den trækker i penis helt som den skal, og den kan bæres i mange timer, hver dag, det ved jeg med sikkerhed.

    Held og lykke med det!"
  • Indstillinger
    Det skal lige understreges, at jeg ikke har nogen forbindelse til hverken pegym.com, firmaet Orbisan, eller en anden forhandler, og egentlig vil jeg slet ikke anbefale at købe en extender, da jeg ikke ved om de virker, og da jeg selv slet ikke har brugt nogen penge på den Phallosan jeg selv sidder med nu. Det er jo heller ikke småpenge, de forlanger for sådan en.

    Jeg er også meget skeptisk ift., om det giver nogen resultater, og vil meget gerne selv se det på egen krop, før jeg anbefaler den til en anden person. Det eneste jeg ved med sikkerhed om den, er at det ikke giver de store problemer at have den på.

    Det er det hele!
  • Indstillinger
    Hej abekat.
    Du har ikke ret.
    Jeg har en Jes extender og har efter 700 timer forøget min pik med 2,6 cm og ca 14 mm i omkreds med en kombination af extenderen og en penispumpe (kun brugt ca 15 min om ugen altså pumpen).
    Ja det tager mega lang tid, men er helt bestemt muligt.
    Jeg fandt en beregning på forventet tidsforbrug og resultat hvor man vokser med 0,003 cm pr time
    Det passer ret godt på mig da jeg er vokset med 0,0037 cm pr time.
    Det er min erfaring, at det er ligegyldigt om du bruger den ene eller anden metode, de virker alle på samme princip nemlig celledeling og alle jeg har været i dialog med har også vokset med ca samme "fart" og på et tidspunkt må du også prøve at lave regnestykket.

    Mvh familiefar
  • Indstillinger
    Hej familiefar

    Jeg har aldrig betvivlet Jes Extender'ens effektivitet. Den virker efter nøjagtig samme princip som Phallosan'en gør, så teoretisk set skulle der ikke være de store forskelle ift. de resultater den kan eller ikke kan frembringe. Det eneste jeg påpeger, er at Jes Extender'en er meget upraktisk at bære, endda helt umulig at bære for mange, og er meget, meget svær at skjule under tøj, hvorfor man er nødt til at sætte tid af til at bruge den, og ikke kan have den på, når man f.eks. er på arbejde eller lignende. Det man med Phallosan Forte'en helt uden problemer.

    At du ikke har haft de samme problemer med at bære Jes Extender'en, er jo ikke noget jeg kan betvivle. Men jeg holder fortsat fast i, at den gør ondt at bære, hvis den altså ikke glider af penis. Og det gør den(for mig)! Jeg har forsøgt ved både det højeste og det laveste træk, med tør og fugtigt penis, med og uden medicinsk tape, med og uden talkum; Alle gange er penis gledet ud af den igen.

    Det har betydet, at jeg ikke har haft en chance for at se, om den reelt kan give resultater, og derfor nægter jeg at anbefale Jes Extender'en til nogen.
  • Indstillinger
    Hej Rudi.
    Det har noget med hvor meget du trækker med, jeg har den bare et hak længere op så trækker jeg med max
  • Indstillinger
    Jeg kan kun genkende samme erfaringer med denne type og ved ikke om andre strække maskiner er bedre, min extender gled også af efter noget tid og var ubehagelig at have på,erfaringer og anbefalinger ønskes gerne
    mvh kenn
Log in eller Registrér for at kommentere.