Kære Anemone
Tak for oplysningen om Rp, så lærte jeg også noget nyt idag :-)
Forøvrigt er det nu 1½ måned siden jeg startede på Euthyrox. Jeg har siden 30/3 fået 1000 mikrogram om ugen, i marts ny eltroxin, men 1/5 skiftede jeg til Euthyrox. Der kom hurtigt forbedringer, men jeg synes faktisk stadig at jeg får det bedre og bedre. Det er muligvis fordi jeg bliver bedre og bedre reguleret eller det kan være Euthyrox, men formodentlig er det en kombination.
Mine tal fra den 10/6 var:
TSH 2,62; T3 1,88; T4 125.
Jeg troede egentlig at jeg skulle lidt op i dosis, men endokrinologen vil have at jeg fortsætter med 1000 mikrogram om ugen indtil næste check i midten af august. Jeg gør som endokrinologen siger, da jeg faktisk stadig føler forbedringer i min tilstand her 1½ måned efter jeg skiftede til Euthyrox og 2½ måned efter jeg sidst blev sat op i dosis.
Mvh Peter
Mine svigerforældre var på Bjørnen apotek i Helsingborg i dag for at købe Euthyrox til mig.Apoteket skulle først bestille det hjem og sagde at det ville være der på fredag:-) Så det er jo så åbenbart ikke noget de altid ligger inde med.
Kommentarer
Jeg vil lige tilføje at Rp. = lægeordineret. :-)
Så der står Rp på din recept.
Kærlig hilsen Anemonen
Tak for oplysningen om Rp, så lærte jeg også noget nyt idag :-)
Forøvrigt er det nu 1½ måned siden jeg startede på Euthyrox. Jeg har siden 30/3 fået 1000 mikrogram om ugen, i marts ny eltroxin, men 1/5 skiftede jeg til Euthyrox. Der kom hurtigt forbedringer, men jeg synes faktisk stadig at jeg får det bedre og bedre. Det er muligvis fordi jeg bliver bedre og bedre reguleret eller det kan være Euthyrox, men formodentlig er det en kombination.
Mine tal fra den 10/6 var:
TSH 2,62; T3 1,88; T4 125.
Jeg troede egentlig at jeg skulle lidt op i dosis, men endokrinologen vil have at jeg fortsætter med 1000 mikrogram om ugen indtil næste check i midten af august. Jeg gør som endokrinologen siger, da jeg faktisk stadig føler forbedringer i min tilstand her 1½ måned efter jeg skiftede til Euthyrox og 2½ måned efter jeg sidst blev sat op i dosis.
Mvh Peter
Tusinde tak for hjælpen. Jeg har nu recepten på Euthyrox i tasken og regner med at tage til Sverige inden for de næste par dage.
Jeg er spændt på om jeg får det bedre.
Henriette