Hej Adam.
Ja, det er noget rigtig træls noget med alle de symptomer man får når
stofskiftet er i ubalance .Hvordan har du det med dit stofskifte nu?
Har du det bedre med Hofterne og synet?
Venlig Hilsen NF.
Hej Adam
Tak for svar...det beroliger mig da lidt at have en lidelsesfælle, selvom det gør mig ondt for dig! Det er da meget små marginaler, der skal til for at du får gener ! men du er den første jeg har hørt om, der har fået de gener af Euthyrox...ellers taler alle om, hvor fantastisk den er !
Jeg håber virkelig for dig at du får ro på...har du nogensinde prøvet at tage din medicin om aftenen eller fordelt på to doser. Har det hjulpet ?
God vind til dig.
Mange hilsner Jane
Jo kære Jane. Det kender jeg da så godt på euthyrox som jeg har fået nu i 8 måneder, og jeg venter stadig på at udleveringstilladelsen på levothyroxine fra Skanderborg falder i hak. Øjenproblemer, tinnitus, osteklokketendens, refluks, ondt i maven mm. Håber snart at dette helvede ophører trods normale tal.....
Hilsen Jonna
Husk at indberette bivirkninger...
Hofterne og synet har det bedre nu, når jeg ikke leger med doseringen:-)
Det har ikke hjulpet mig at holde dosering, når jeg først har fået det sådan.
Jeg har prøvet i 3 måneder.
Men kvalme, ondt i maven, oppustet mave, tinitus, svimmelhed, har jeg næsten vanet mig til. Når jeg ikke har så meget kvalme har jeg det altid bedst i hele kropen. Jeg synes kvalmen kommer altid først.
FT4 er for lavt (6,6) og har været det i 2 år. Jeg kan bare ikke få det op uden at få det dårligt. T4 er faldet lidt de sidste seks måneder. Jeg få de naturlige nu, som indeholder T3 og når man tager T3 så falder T4.
Måske derfor er jeg også begyndt at komme lidt udendørs og cykle lidt. Jeg har savnet det i laang tid.
Jeg har prøvet mange ting med dosering. Morgen, aften, natten, 2 gange om dagen, under tungen.
Endokrinologerne har aldrig hørt om de symptomer vi snakker om her på forumet, så jeg er også hold op at snakke om det, det hjælper ikke. Jeg går bare til kontrol for at se hvordan stofkiftet ser ud på papiret. Jeg forstå ikke bodybuildere tager det skidt friviligt for at forbrænde fedt, så musklerne bliver mere synlige:-)
Hej Adam.
Ja alle os herinde ved hvor hårdt det er ,at få lægerne til at tro på alle vores
symptomer p.g.a stofskiftet og pillerne ,men for os er det en kendsgerning
at sådan forholder det sig.Prøv at spørge din læge/endokrinolog om du kunne
få en lille dosis t4 f.x eltroxin eller lign samtidig med naturpillerne.
Jeg har hørt igennem en meget dygtig læge i Norge Lars Omdahl at hans erfaringer er at mange af hans patienter har det bedst med naturmedicinen
Armour og eltroxin samtidigt.Jeg har detsværre ikke kunne tage derop p.g.a.
sygdom i hjemmet ,men han praktisere på Balderklinikken i oslo i Norge,du kan evt google ham (klinikken) her på nettet Læge Carsten Vagn Hansen her fra
Danmark er enig med Lars Omdahl i at mange har det bedst på den behandling.
Hilsen NF.
hej adam og jonna
tak for svar, - ja det er rigtigt, jeg skal huske at indberette bivirkninger! Faktisk meget interessant at I begge nævner tinnitus, for det har jeg faktisk fået - i stigende grad - i den sidste måned! Ikke rart...men havde overhovedet ikke tænkt på medicinen !
Hvordan har I det med at sove ?
Og Tanya...du skriver om man kan tage medicin senere end kl 10 og stadig sove? Tja, jeg er ved at eksperimentere med det ( som jeg kan se at Adam osse har gjort)...fordi jeg altid vågner kl 02 hvis jeg har taget pillerne om morgen. Min erfaring viser at ca 20 timer efter indtagelsen vågner jeg med hedeture! Så nu er jeg begyndt at tage dem kl 10 om formiddagen, for at se om det hjælper. Jeg har i månedsvis sovet ad H til, - synes jeg har prøvet alt. Lægen siger at det ikke har noget med stofskiftet at gøre og at jeg skal til psykolog, men endokrinologen siger, at det kan det sagtens have, og han har rådet mig til at dele dosis i 2 og tage både morgen og aften. det har jeg prøvet, men uden større held.
Nogen erfaringer ????????
Tanya, du skriver om ting du selv har gjort...jeg er meget nysgerrig (-:
MVH Jane
Mange af de symptomer der beskrives her, passer med dem der opleves i forbindelse med en kronisk ophobet tungmetalforgiftning (fra amalgamplomber, vacciner, omverden, fødevarer o.l.).
Læs alle detaljer vedr. diagnosticering og afgiftning (inkl. videodokumentationer) på mit omfattende, men samtidig overskuelige samt letforståelige infosite:
Den køber jeg altså ikke . At det er tungmetaller mm der gør at vi har gener. Jeg spiser meget rent og har gjort det i mange år. Jeg har fået fjernet almaganplomper m.m Jeg er opmærksom på fødevarer der hafgiver tungmetaller og jeg spiser økologisk. Og så er det dapåfaldende at vi alle sammen får bivirkninger og symptomer efter at eltroxinen omformuleres..... Var lige nødt til at skrive det........
Stofskiftelidelser er beskrevet ved kviksølvforgiftning her:
Baader, E. Quecksilbervergiftung. Handbuch der gesamten Arbeitsmedizin vol II,1961
Synslidelser er beskrevet ved kviksølvforgiftning her:
Oettingen WF von. Poisoning. A guide to clinical diagnosis and treatment. Saunder Co 1958
Og her:
Schulz, H. Wirkung und Anwendung der unorganische Arzneistoffe, G. Thieme Verl. Leipzig 1907
Kommentarer
Ja, det er noget rigtig træls noget med alle de symptomer man får når
stofskiftet er i ubalance .Hvordan har du det med dit stofskifte nu?
Har du det bedre med Hofterne og synet?
Venlig Hilsen NF.
Tak for svar...det beroliger mig da lidt at have en lidelsesfælle, selvom det gør mig ondt for dig! Det er da meget små marginaler, der skal til for at du får gener ! men du er den første jeg har hørt om, der har fået de gener af Euthyrox...ellers taler alle om, hvor fantastisk den er !
Jeg håber virkelig for dig at du får ro på...har du nogensinde prøvet at tage din medicin om aftenen eller fordelt på to doser. Har det hjulpet ?
God vind til dig.
Mange hilsner Jane
Hilsen Jonna
Husk at indberette bivirkninger...
Hofterne og synet har det bedre nu, når jeg ikke leger med doseringen:-)
Det har ikke hjulpet mig at holde dosering, når jeg først har fået det sådan.
Jeg har prøvet i 3 måneder.
Men kvalme, ondt i maven, oppustet mave, tinitus, svimmelhed, har jeg næsten vanet mig til. Når jeg ikke har så meget kvalme har jeg det altid bedst i hele kropen. Jeg synes kvalmen kommer altid først.
FT4 er for lavt (6,6) og har været det i 2 år. Jeg kan bare ikke få det op uden at få det dårligt. T4 er faldet lidt de sidste seks måneder. Jeg få de naturlige nu, som indeholder T3 og når man tager T3 så falder T4.
Måske derfor er jeg også begyndt at komme lidt udendørs og cykle lidt. Jeg har savnet det i laang tid.
Jeg har prøvet mange ting med dosering. Morgen, aften, natten, 2 gange om dagen, under tungen.
Endokrinologerne har aldrig hørt om de symptomer vi snakker om her på forumet, så jeg er også hold op at snakke om det, det hjælper ikke. Jeg går bare til kontrol for at se hvordan stofkiftet ser ud på papiret. Jeg forstå ikke bodybuildere tager det skidt friviligt for at forbrænde fedt, så musklerne bliver mere synlige:-)
Mvh Adam
Ja alle os herinde ved hvor hårdt det er ,at få lægerne til at tro på alle vores
symptomer p.g.a stofskiftet og pillerne ,men for os er det en kendsgerning
at sådan forholder det sig.Prøv at spørge din læge/endokrinolog om du kunne
få en lille dosis t4 f.x eltroxin eller lign samtidig med naturpillerne.
Jeg har hørt igennem en meget dygtig læge i Norge Lars Omdahl at hans erfaringer er at mange af hans patienter har det bedst med naturmedicinen
Armour og eltroxin samtidigt.Jeg har detsværre ikke kunne tage derop p.g.a.
sygdom i hjemmet ,men han praktisere på Balderklinikken i oslo i Norge,du kan evt google ham (klinikken) her på nettet Læge Carsten Vagn Hansen her fra
Danmark er enig med Lars Omdahl i at mange har det bedst på den behandling.
Hilsen NF.
tak for svar, - ja det er rigtigt, jeg skal huske at indberette bivirkninger! Faktisk meget interessant at I begge nævner tinnitus, for det har jeg faktisk fået - i stigende grad - i den sidste måned! Ikke rart...men havde overhovedet ikke tænkt på medicinen !
Hvordan har I det med at sove ?
Og Tanya...du skriver om man kan tage medicin senere end kl 10 og stadig sove? Tja, jeg er ved at eksperimentere med det ( som jeg kan se at Adam osse har gjort)...fordi jeg altid vågner kl 02 hvis jeg har taget pillerne om morgen. Min erfaring viser at ca 20 timer efter indtagelsen vågner jeg med hedeture! Så nu er jeg begyndt at tage dem kl 10 om formiddagen, for at se om det hjælper. Jeg har i månedsvis sovet ad H til, - synes jeg har prøvet alt. Lægen siger at det ikke har noget med stofskiftet at gøre og at jeg skal til psykolog, men endokrinologen siger, at det kan det sagtens have, og han har rådet mig til at dele dosis i 2 og tage både morgen og aften. det har jeg prøvet, men uden større held.
Nogen erfaringer ????????
Tanya, du skriver om ting du selv har gjort...jeg er meget nysgerrig (-:
MVH Jane
Læs alle detaljer vedr. diagnosticering og afgiftning (inkl. videodokumentationer) på mit omfattende, men samtidig overskuelige samt letforståelige infosite:
http://www.tungmetal.dk
Mage til vrøvl har jeg heller aldrig hørt. Er vedkommende overhovedet stofskiftepatient?
ALBINI.
Baader, E. Quecksilbervergiftung. Handbuch der gesamten Arbeitsmedizin vol II,1961
Synslidelser er beskrevet ved kviksølvforgiftning her:
Oettingen WF von. Poisoning. A guide to clinical diagnosis and treatment. Saunder Co 1958
Og her:
Schulz, H. Wirkung und Anwendung der unorganische Arzneistoffe, G. Thieme Verl. Leipzig 1907
Det burde altså ikke være nogle nyheder.