Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Euthyrox

13

Kommentarer

• Hej Peter57
    Jeg kan meddele, at jeg lige har ringet til et apotek i Flensburg og fået Euthyrox lagt til side uden problemer, jeg skal bare medbringe recepten-
    VH Solsikke
  • Hej Solsikke

Vil det sige at du bare kan medbringe en dansk recept, uden at ha' en udleveringstilladelse med i baglommen?:-)

Mvh Birgit
  • Ja, så er jeg vendt hjem fra Flensburg med masser af Euthyrox, udleveret ved aflevering af recept fra egen læge og intet andet. ;-D
    Prisen er jo så en del over Eltroxin-niveau...952 kr for
    2x 100 mikrogram
    2x 50 mikrogram
    2x 25 mikrogram
    Men ellers var det jo nemt!
    VH Solsikke
  • Jeg iler lige tilbage med en rettelse - jeg gav ca 620,- for den nævnte mængde Euthyrox, havde taget fejl af mine bon'er ;-)
    VH Solsikke
  • Det var da godt nok noget af en prisforskel jeg gav

52 dkr for en pakke 50 mikrogram
    og 52 dkr for en pakke 100 mikrogram

i sverige.
  • Ja, det har du da ret i, hvor er det træls. Eltroxinen koster jo nærmest ingenting...
    VH Solsikke
  • Kære Solsikke.
    Jeg har regnet ud, at den portion som du har købt i Tyskland, koster 417,- via Goldpharma.com. Det er med recept samt leveringsomkostninger. Æskerne indeholder 84 stk.
    100 mkg Eltroxin koster ca. 67 kr i DK for 100 stk uden tilskud.
    Kærlig hilsen Anemonen
  • Hej, Anemone.
    Okay, det er lidt svært at sammenligne priser, for det første er der 100 stk pr pakke i mine Euthyrox fra Tyskland, for det andet får jeg normalt tilskud fra både det offentlige og sygeforsikringen Danmark ved køb i DK. Men det er da billigere at købe over nettet (og bestemt nemmere), hvis man tør det ;-)
    VH Solsikke
  • hej alle som ikke kan få EUTHRYROX hos egen læge. Jeg har ringet til et apotek i Flensborg( de taler dansk) og fik at vide, at jeg bare skulle møde op med min danske recept, så kunne jeg få udleveret tabl. euthryrox.
    Jeg fik den sædvanlige recept på eltroxin hos min læge, og tog så til Flensborg og bad om euthryrox, de var vældig flinke,sagde at de var vant til danske kunder. Lidt glæde har vi så af vores medlemsskab af EU.
    Men vi må så selv betale, de var nu ikke så dyre.
    Humle
  • Hej Alle
    Jeg har lige ringet til min vidunderlige læge. Han søger om udleveringsaftale til mig, så jeg forhåbentlig snart kan få euthyrox. Der findes altså læger der ikke stiller sig på bagbenene. Jeg fortalte ham bare hvordan jeg har det, og at jeg pga alle jer, var blevet opmærksom på eltroxin. Det var det. Så forhåbentlig er jeg snart i bedring.
    Knus
Log in eller Registrér for at kommentere.