eg har snakket med min lægen fra morgenen af, ang ventetien og han sagde sådan er desvæære pt , de har sat garantien i bero til sommer ( sikkert pga den tdligere strejke)
men sagde så til ham jeg har sendt papir ind til min tryg sundheds forsikring, når for pokker siger han jamen så kan du faktisk komme til dag til dag
Jeg læste de papirer jeg har fået med fra Viborg sygehus med ventetider
og kiggede idag i Frederikshavn er der kun 1 uge så min henvisning er blevet sendt fra Viborg til frederikshavn så måske allerede om ca 14 dg istedet for 8 uger kan jeg komme til
kører gerne 2½ time i bil for 14dg ventetid ( incl papir arb ) som køre en time for og vente 8 uger ....
Kommentarer
eg har snakket med min lægen fra morgenen af, ang ventetien og han sagde sådan er desvæære pt , de har sat garantien i bero til sommer ( sikkert pga den tdligere strejke)
men sagde så til ham jeg har sendt papir ind til min tryg sundheds forsikring, når for pokker siger han jamen så kan du faktisk komme til dag til dag
venter så på brev fra tryg
knus
Underligt, ventetidsgarantien ikke er helt sat helt i bero herovre i det københavnske
Godt du har en sundhedsforsikring, og jeg X'er fingre, for du får godkendelse.
Giv et prej, når du ved lidt mere.
Knus
Anita
Jeg læste de papirer jeg har fået med fra Viborg sygehus med ventetider
og kiggede idag i Frederikshavn er der kun 1 uge så min henvisning er blevet sendt fra Viborg til frederikshavn så måske allerede om ca 14 dg istedet for 8 uger kan jeg komme til
kører gerne 2½ time i bil for 14dg ventetid ( incl papir arb ) som køre en time for og vente 8 uger ....
knus
Det kan jeg godt forstå. Jeg - eller rettere, min mand - kørte også 1 time hver vej, da jeg skulle scannes - men så ventede jeg også kun 2 dage.
8 uger er også lang tid, at vente på en scanning (Det føles i hvertilfælde sådan) - og så skal man yderligere vente på svar bagefter.
Det ser ud, som om du er ved at kunne finde rundt i det danske sygehus-system
Ellers spørger du bare
Knus
Anita
men kører gerne 2½ time for og komme til 6 uger før
mange tak er taknemlig for din hjælp
knus
Hvordan går det?
Har du evt. fået en hurtigere tid til scanning?
Knus
Anita
Stille og roligt her jeg skal til scanning i Frederikshavn den 6 marts idag 14 dg så ja kører gerne det længere for og komme afsted
knus
Ja - det er bedre at vente 14 dg, frem for 8 uger. Det bliver rart at få at vide, hvad det er.
Jeg skulle have været opereret igår, men kirurgen blev syg - så nu skal jeg opereres af en anden kirurg i morgen (Glæder mig til at få det overstået)
Knus
Anita
ejj hvor træls da , godt der kun gik en dag over så held og lykke til dig
knus