Klump i halsen trykken for brystet
Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive mit indlæg,så det bliver her.
Jeg har i den seneste tid haft en underlig følelse af at have en klump i halsen,som om jeg har sunket et for stort stykke mad,som ikke kommer ned.
Det gør ondt når jeg feks drikker noget og kan næsten mærke hvordan det trykker hele vejen ned igennem halsen.
Samtidig har jeg trykken for brystet.
er lidt i vildrede, for ved ikke om det kan være angst eller noget helt andet.
Men det er enormt ubehageligt
Jeg har i den seneste tid haft en underlig følelse af at have en klump i halsen,som om jeg har sunket et for stort stykke mad,som ikke kommer ned.
Det gør ondt når jeg feks drikker noget og kan næsten mærke hvordan det trykker hele vejen ned igennem halsen.
Samtidig har jeg trykken for brystet.
er lidt i vildrede, for ved ikke om det kan være angst eller noget helt andet.
Men det er enormt ubehageligt
Kommentarer
Det har jeg også haft siden nov. 08. Jeg er blevet undersøgt for alt muligt men de kan kke finde noget. Jeg har det stadig, det føles som om der sidder en klump man ikke kan synke. det gør ondt omme imellem skuldebladene når man prøver på at synke det. det er rigtig ubehageligt.
Det kan jeg nikke genkendende til - når symptomerne kommer plejer jeg at besøge min kiropraktiker, som løsner de spændte muskler imellem skulderbladene og i nakken - de har en rigtig god effekt
Håber det kan hjælpe.
Ps. har du muligvis spist noget forkert? Har prøvet at få mindre madforgiftning der gav den effekt at hver gang jeg spiste - drak (-Bøvsede) så gjorde det ond. Varede ca 2 uger.
Håber jeg kan hjælpe..
Jeg har haft en del symptomer der minder om det sammen.., jeg var til øre-næse hals hvor de kiggede mig i halsen og fik en del piller og det hjalp kun lidt..
Så blev jeg foreslået at gå til zoneterapeut og stoppe med at spise/drikke smoothies om morgenen, og det har hjulpet ALLE mine gener er væk. Jeg går nu fat til zoneterapeut hver anden måned og hun siger det er mavesyre/fordøjelses problemer. Jeg spiser havregrød hver margen og drikker rigeligt med vand.
God bedring og god sommer.
/MetteMaria
Jeg har gennem længere tid haft stress. I flere perioder var jeg plaget af bihulebetændelse/noget med slimhinderne. Lige siden bihulebetændelsen har jeg haft synkebesvær og en følelse i halsen af ikke at kunne synke. Øre,næse, hals læge har tjekket mig uden at kunne konstatere noget. Stressen gav mig MANGE meget svære spændinger i venstre skulder og venstre arm. Sygehuse og andre spec.læger har undersøgt mig for alt muligt - og har IKKE kunne finde noget på mig. Fysioterapi hjalp efter længere tids behandling ikke længere, og så kontaktede jeg en kiropraktor. Efter bare 3 behandlinger hos ham, kan jeg mærke "hævelsen" i min hals er blevet mindre og mine spændinger forandrer sig også. Kontakt en kiropraktor - det skulle jeg have gjort for længst !!!!
citat slut
Jeg har det på samme måde. Jeg har tænkt på om det måske er musklerne, der kan være årsagen. Ved kæben og ved ørerne er musklerne meget spændte. Samtidig har jeg ondt øverst i brystet.
Jeg vil prøve en fysioterapeut.
Det er meget ubehageligt med den "klump", det gør nærmest ondt.