Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svimmelhed: krystaller i ørerne - Virus på balance-nerven

13»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har nu i 10 år levet med at jeg føler jeg drejer rundt og har haft svært ved at sidde da jeg føler jeg dratter ned af stolen. Rummet drejer ikke rundt men mig selv og kors hvor er det irriterende. Det ændrede sig lidt men nu er det kommet tilbage med fuld kraft. Er der nogle som har nogle gode råd for lægerne kan ikke finde ud af noget som helst. Jeg fejler jo ikke noget men jeg har måtte opgive at arbejde desværre.
  • Indstillinger
    Ømm hjælp mig please Hej alle sammen har haft en uge svimmel cirka og det en mærkelig om bag fra nakken det lyder som en lang blod nål i kroppen som ikke går så meget ondt men bliver svimmel og desuden er jeg bange for at besvime fordi jeg vil ikke besvime....... Hjælp..!! Og har ringet til børnetelefon de siger at jeg selv bilder mig ind at jeg har angst for døden og min mor gider ikke at tag mig til læge..
  • Indstillinger
    Hey ... jeg vil lige sige at du er alene om det .. jeg har osse være ved lægen .. og det har Heller ikk virke


    Hilsen Diana
  • Indstillinger
    Hej...
    Min far har siden februar været svimmel on/OFF hele tiden, og her for et par måneder siden begyndte han at kaste voldsomt op og have kvalme...
    ..

    Han har været ved ørelægen 2 gange og de siger det ikke er øresten ..

    Min far er 56år, kørestols bruger og har været hård ved sig selv det meste af sit liv.

    Har har haft en hjerneblødning, fået epilepsi mm..

    Lægerne mener det er arvæv og det kommer fra hans balance center i hjernen.

    De siger han skal leve med det resten af livet.. :/

    Der er ingen livs glæde i ham mere, han ligger i sengen konstant med kvalme og svimmelhed.

    Hvad stiller vi op? Lægerne vil intet gøre.. Sådan et liv kan man ikke holde til, man kan jo ingenting.

    Jeg er dybt ulykkelig over at jeg ingenting kan gøre..

    Kærligst den ulykkelige ... :(:(
  • Indstillinger
    Jeg har kun hørt det omtalt af en fysioterapeut. Hun fortalte, hun havde behandlet nogle med et godt resultat. Man skulle ligge på en bestemt måde og hovedet blev drejet lidt. Det kunne have en øjeblikkelig virkning. Desværre er det alt, hvad jeg kan fortælle.
Log in eller Registrér for at kommentere.