Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kommer for tidligt - tips, tricks, hjælp!

Redigeret 22 juni, 2016, 08:28 i Mandlige sexproblemer
Hej

Jeg er en mand på 22 år og jeg har lige oprettet min profil herinde og håber inderligt på hjælp fra jer. Jeg har det problem som nogle/mange andre herinde sikkert kender til: "For tidlig sædafgang".

Enten er jeg for ivrig eller også er jeg for nervøs?! Mit problem er at så snart jeg trænger ind i kvinden kommer jeg indenfor 1-2 minutter. Ved blowjobs, handjobs og onani kan jeg holde i et fint stykke tid!
Når jeg er fuld kan jeg (underligt nok) godt trænge ind i kvinden og dyrke sex i op til omkring 30min (nogle gange mere). Hvorfor kan jeg når jeg er fuld og ikke ædru? Er det fordi nervøsiteten er dulmet med alkohol? For jeg er meget mere ivrig og vild efter sex når jeg er fuld så tænker at det må være min nervøsitet der forsvinder når jeg er fuld? Altså nervøsiteten for: "Nu sker det, nu sker det, igen, igen, igen, igen."

Jeg søger tips, tricks og hjælp til hvordan jeg kan "lære" at holde længere. Fx "Start/Stop" teknikken som jeg kender og som er begyndt på.. Kom gerne med flere for behøver virkelig hjælp da det irritere mig grænseløst at jeg gang på gang ikke "pumpe" mere end 1-2 minutter.

Tak
«13

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved ikke hvad du kan gøre.
    Men synes det er godt du forsøger at løse problemet.

    Jeg var sammen med sådan en mand i 15 år, og jeg fik aldrig en s... ud af det, nåede dårligt at opfatte han var inde, før det var forbi.....

    Når han var fuld kunne han dog godt holde et par minutter, så det er åbenbart også normalt, tror personligt det hænger sammen med at alkohol nedsætter evnen selvom det styrker lysten, så dem der er alt for hurtige normalt, bliver mere "normale" lige hvad det angår.....
  • Indstillinger
    Jeg har altid haft det med at komme meget hurtig, men har aldrig set det som et problem? Sex stopper ikke fordi man er kommet.
    Nu har du tid til at tage dig af hende, hvor det værste tryk er væk og der er meget man kan gøre ved den smukke kvinde krop. Og det varer ikke længe før man selv er klar igen. Efter nogle gange er jeg sikker på, at både du og hun er udmattede og dejlig tilfredse.
    Glem nervøsiteten, du ender med, at være nervøs over nervøsiteten.
    Held og lykke.
  • Indstillinger
    CYKLUS0:
    Det er selvfølgelig rigtigt.. Tak

    Til alle jer der læser mit indlæg:
    Smid gerne nogle tips og tricks til hvad I gør som jeg måske kunne få nytte af. Søger øvelser osv. Takker
  • Indstillinger
    Hej ivrig0.

    Ser du... hvis du er frisk på dette, kan det give dig en længere udholdenhed i sengen.

    Du går ned på dit apotek og køber en tube Xylocain 5% som salve. 15-20 min. før du og din kæreste skal have et samleje, smøre på det på glansen af penis i et tyndt lag. Efter 15-20 min. skulle du gerne være bedøvet nok til at kunne klare 20-30 min. sex.

    Virker dette ikke gør du det to gang i timen op til samlejet. Når du engang har gjort dette i lang tid, "glemmer" penis følelsen af at skulle komme og du kan du holde længere tid uden hjælp af kemikalier.

    Husk det er ikke god at modtage et Blowjob sålænge du bruger dette produkt, og vær ærlig over for din kæreste når du bruger dette, vær altid ærlig!!!

    Håber dette kan hjælpe dig og ander.

    ChrisT08
  • Indstillinger
    ChrisT08:
    Mange tak for besvarelsen. Jeg vil prøve det.

    Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om det også bedøver pigen oppe i skeden? Hvis ja, kunne det så hjælpe hvis jeg lige før samlejet hvor det har sat i 15-20min vaskede det af eller vil det bare reducere virkningen på min penis?
  • Indstillinger
    Altså nu har jeg det modsatte problem, tager mig ofte over en time at komme og tro mig, det vil du ikke opleve. Men altså hvis det er lige i situationen kan du vel tage et ekstra kondom på? Ellers så bare begynd at onannere 8-10 gange dagligt, så skal der mere og mere til at tænde dig.
  • Indstillinger
    Jeg har en øvelse der måske kan hjælpe dig med at "styre" det noget mere.

    Evt. når du har været i bad eller andet, så kan du tage et mindre håndklæde og hænge på penis i stiv tilstand. Her skal du så øve dig i af "løfte" håndklædet. På den måde "træner" du de muskler som normalt trækker sig sammen under en udløsning. Når du har trænet længe nok, vil du mærke at du har mere styr på din udløsning. Det samme med start/stop teknikken, men den kan jeg huske jeg syntes gjorde lidt ondt :)

    Jeg er selv blevet opereret for forhudsforsnævring, så jeg har modsatte problem. Ofte kan jeg slet ikke komme under normalt samleje, og så er der jo masser af tid til både at kæle for din partner, og tilfredsstille hende længe, uden at være nervøs for det.

    Du skal også lade være med at tænke "åh nej, nu kommer jeg snart" så snart i har sex :) Det er også der den ligger.
  • Indstillinger
    Hej
    jeg har altid selv lidt af dette. Det bedste jeg har gjort er at få din læge til at udskrive Paraoxetin 20mg, som du tager een tablet af 1-2 timer før sex. Det hjælper helt vildt!! Normalt bruges denne medicin mod depression, men det er også rigtigt godt ved for tidlig sædafgang. Det ved lægerne godt! Der er faktisk et produkt på vej i USA der hedder Dapoxetine, der er beregnet til for tildlig sædafgang, men indtil videre kan du bruge Paroxetin. Du kan få lidt kvalme i starten. Hvis du samtidig påsmører glans med lokalbedøvende creme Xylocain 2-5% ½ time før, ja så burde du kunne holde længe.

    PS.man kan enten tage de 20mg Paroxetin inden sex kun, eller også hver dag. Hvis du kun tager den inden sex, ja så kan der godt være lidt bivirkninger iform af kvalme og maveproblemer, Men hvis man tager det hver dag så forsvinder bivirkningerne. Prøv evt at søge på google under "PE" Pre Ejaculation (tidl. sædafgang) and Paroxetin.

    Jeg kan nu holde op til 15 min !!! før det var det max. 1-2 min
  • Indstillinger
    Hey, har lidt det samme problem, og forstår det virkelig ikke da jeg har været sammen med andre piger hvor det ikke har været et problem, men med min nye kæreste holder jeg max 30 sekunder, og det når ikke at føles godt, det er virkelig mærkeligt og har ikke lyst til at smøre alle mulige ting på min pik, føler der må være en mere.. naturlig løsning til problemet, håber der er nogen der sidder inde med den :)
  • Indstillinger
    At du får udløsning inden du får set dig om og dårligt når at mærke det forhindrer vel ikke at I fortsætter. Du kan stimulere hende på et utal af andre måder, I kan kysse, give massage eller hvad der så end passer jer indtil du igen er tændt og har rejsning.
    Mon ikke du så vil kunne nyde det uden at komme igen lige med det samme? Hvis ikke starter I bare forfra :)
    Det vigtigste må være, at du fokuserer så lidt som muligt på "problemet" og så meget som muligt på din dejlige, frække kæreste.
    Det vil nok være en god idé om I lige får en snak om det og aftaler at prøve ovenstående (med mindre det er afprøvet og mit råd er u-brugbart). En snak der foregår udenfor sengen.
Log in eller Registrér for at kommentere.