Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

1114115117119120134

Kommentarer

  • Indstillinger

    Hej Hugo
    Prøv at beskrive dit problem igen.

  • Indstillinger

    Mit problem er at jeg ikke får fjedrene tilbage, jeg har 2 1/2 stang på extenderen og pikken er strukket ud, men fjedrene ikke trukket tilbage. Ved ikke om det så bare er spildte timer eller om det giver noget alligevel. Har købt gold modellen af extenderen

  • Indstillinger
    FluffingFluffing
    Redigeret 30 november, 2018, 18:50

    Jeg har slettet mit indlæg, fordi Netdoktor aktivt ødelægger tråden ved at tillade Trolde, som spammer med negativt nonsens, og dermed forhindrer en i forvejen svær debat, hvor de fleste deltagere allerede føler sig udsatte med et meget personligt emne.

  • Indstillinger

    Hej alle
    jeg er netop for en måneds tid siden købt mig en extender(male egde). Jeg har nu brugt den i ca. 50 timer og går efter at ramme de 300 inden februar. I kommer til at få opdateringer om mine resultater vær gang der er gået 100 timer. og udover det så har jeg enten en rigtig god dag idag eller også er der allerede sket noget. Så jeg glæder mig til at dele min "rejse" med jer.

  • Indstillinger

    Til alle jer mænd der slider løs med en penisextender...
    Jeg håber lidt at I vil huske på, at det altså ikke altid er størrelsen...!
    Brug da hellere jeres energi på at være kærlige i sengen,
    og finde de små fif som gør kvinder/kvinden glade.
    Mænd tror ofte (fejlagtigt) at hvis bare de har en stor penis, så bliver kvinden tilfredsstillet.
    Jeg kender ikke personligt nogen tilfælde hvor det skulle være rigtigt.
    De kvinder jeg kender (mig selv inkl) ønsker ømhed, nærvær og at man gør sig umage i sengen.
    En stor penis i sig selv, gør ikke noget særligt!!
    Jeg vil ikke blande mig yderligere i debatten, men håber at bare nogle af jer mænd forstår budskabet...!!!

  • Indstillinger

    Hvad mig angår, så bruger jeg en extender lige så meget for min egen skyld, som kvinders. Jeg er desværre en af dem hvor 90% af selvtilliden sidder dernede. Jeg skal da heller ikke ligge skjul på at det "værste" der kunne ske for mig ville være, at en kvinde ikke var tilfreds med min penis. Det ville højest sandsynligt resultere i et selvtillid styrt, og det ønsker ingen. Så jeg vil bare sørge for at det ikke kommer til at ske!

  • Indstillinger
    FluffingFluffing
    Redigeret 30 november, 2018, 18:51

    Jeg har slettet mit indlæg, fordi Netdoktor aktivt ødelægger tråden ved at tillade Trolde, som spammer med negativt nonsens, og dermed forhindrer en i forvejen svær debat, hvor de fleste deltagere allerede føler sig udsatte med et meget personligt emne.

  • Indstillinger
    rose36rose36
    Redigeret 27 november, 2018, 11:13

    Jeg tror at du føler dig noget ramt af det jeg skrev, ellers tror jeg ikke at du havde behov for dit sure opstød (tekst fjernet, redaktionen).
    Jeg skrev en velmenende kommentar, og at jeg har været alle de ting i gennem gør mig ikke til et dårligere menneske, men der imod et menneske med en masse erfaring.
    Jeg forstår ikke dit behov for at nedgøre mig, men det siger jo heldigvis mere om dig, end det gør om mig.
    ærgerligt for alle at du har brug for denne opførsel:-(

  • Indstillinger

    Rose
    Mandens størrelse på pikken er gennem tusinder af år vist og portrættert som stor hvis det var en stærk konge eller lignende.
    Den relativt store pik på mænd er kommet af at kvinder har valgt ham med den store pik frem for de små.
    Ellers havde vi haft en langt mindre pik hvis det ikke var tilfældet.
    Som fx en 250 kg gorilla han har ca 3 cm "pik" fordi hungorillaerne er ægte ligeglade.
    At du ikke er "sizequeen" er vel ikke noget du behøver dele i en debat UDELUKKENDE for mænd.

  • Indstillinger
    KranKran
    Redigeret 23 november, 2018, 22:18

    Til gengæld kan man så sige, at silikone patter er meget "in" hos kvinder. Dog alligevel 100 gange mere risikabelt og fake end at træne sin penis. Så kvinder: stop med at hate på vores valg!

Log in eller Registrér for at kommentere.