Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Antioxidant / Pycnogenol gode råd efterlyses.

2

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg åbnede denne tråd 01-04-2011

    Jeg kan kun anbefale at tage Pycnogenol, jeg har det meget bedre, end for 10 år siden!

    Min overgangalder var meget slem, jeg svulmede op - det viste sig at være væske.

    Jeg havde hedeture for hvert kvarter, det blev dog lidt bedre med årene, men Pycnogenol har givet mig et helt nyt liv, et meget bedre helbred, og min vægt er tilbage, til før overgangalderen.

    Jeg har det bare SÅ godt!

    Så jeg syntes lige jeg ville give det videre :)
  • Indstillinger
    Tusind TAK fordi du deler din erfaring med os
    Vh Ulla
  • Indstillinger
    Hvilken slags spiser du og hvor meget?
    Vh Ulla
  • Indstillinger
    Til thoegermikkelsen56
    Vedr bio pycnogenol ; du skriver at det er okay at tage 3 tabl morgen og aften ? Er nemlig lidt usikker på hvor mange jeg må tage. På æsken står 2x 40 mg dagligt ?
    Tager du dem stadig og hvordan er din erfaring, indtil nu ?

    Vh Tinna

    ps: har tidligere skrevet herinde til pige65, men hun svarer ikke ????
    Håber du svarer
  • Indstillinger
    Til Tinna

    Jeg har taget 2 dagligt siden jeg skrev mit første indlæg.

    Jeg kan ikke undvære dem, jeg tabte mig, på grund af - jeg kom af med den væske, jeg havde i kroppen, og især havde jeg meget store og tunge bryster, det er en stor lettelse.
  • Indstillinger
    Okay, jeg er 51 og min overgangs alder startede da jeg var 48, startede for 1 år siden med bio pycnogenol, har taget tre, men har lige sat op til 4, 2x2 dagligt, mon ikke det går for en periode. Du skrev, at du på et tidspunkt også tog tre ??? Hvad tænker du ? Vh Tinna og tak fordi du svarede :-)
  • Indstillinger
    Pige 65 ; Hvor længe gik der før der begyndte at komme en effekt ?
  • Indstillinger
    Jeg kan se i min trådstart, at jeg også tog flere end anbefalet, i den første tid, og fik så et tilbagefald, da jeg gik ned på 2 om dagen.

    Men jeg tror kun det var en kort overgang, før det blev meget bedre, med mindre hedeture og langsomt forsvandt væsken i kroppen.

    Nu havde jeg også meget slemme hede / svedeture, flere i timen, og med hjertebanken / snurren ud i arme og ben, jeg "kogte" så ruderne duggede, hvis jeg kørte bil :-)

    Jeg kan stadig få lidt sved på panden, et par gange om dagen - men ikke de ubehagelig følger.
  • Indstillinger
    Til Pige 65 ; Men hvor længe gik der før du mærkede en effekt. Som jeg læser det du har skrevet, så gik der år før du havde den ønskede effekt ? ? Eller er det forkert forstået ? Altså det jeg mener er, at du tog dem hvor længe ? Før du halverede dosis fordi du blev for tynd eller hvad ?
  • Indstillinger
    Nej, der gik ikke "år" - ca. en måneds tid, tror jeg.
Log in eller Registrér for at kommentere.