Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp en 17 årig pige...

13

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Persille

    Jeg kan ikke huske om jeg har anbefalet naturmidler mod astma til dig. Netdoktor plejer gerne at redigere mine indlæg ved at fjerne links til hjemmesider med kosttilskud - måske fordi de tror at jeg sælger noget eller ikke ønsker omtale af naturmidler.
  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 21 juli, 2016, 04:41
    Det drejede sig ikke om et naturmiddel.
    Jeg er meget nervøs for medicin siden en læge var ved at tage livet af mig med noget medicin. Jeg blev reddet på sygehuset.
    Min daværende læge lyttede overhovedet ikke til mig og dengang troede jeg på hvad lægen sagde. Siden er jeg blevet meget forsigtig med hvad jeg indtager.

    Nu har jeg fået astma og var meget bange for at prøve medicinen. Men det går fint med giona easyhaler.

    Jeg mente det var dig, der hjalp med gode ord eller var det en anden ???
  • Indstillinger
    Man kan da også tydeligt se forskel på dem, der sælger medicin og dem der anbefaler naturmidler.
    Jeg anbefaler selv membrasin, som er virkelig godt for slimhinderne. Det var læge Carsten Vagn Hansen, som anbefalede mig det.
  • Indstillinger
    Ja men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre indtil det er holdt op? Jeg skal hjem til en ven om 3 dage hvad kan jeg gøre vi skal jo også skaffe det medicin der?
  • Indstillinger
    Hvilken medicin skal du skaffe, det lyder mærkværdigt ? Skriver du om naturmidler, det tror jeg slet ikke kan hjælpe i dit tilfælde. Men de kan købes i matas.

    Du skal tale med din mor/forældre om det, det mente jeg du havde fået svar på fra optimist7. Det er ikke noget du bare lige selv kan klare.

    Fordi man eventuelt prøver naturmedicin , så skal man ikke tro det bare forsvinder fra den ene dag til den anden. Men du er også alt for ung til selv at eksperimentere med naturmedicin. Har du en blæreinfektion så hjælper naturmedicin heller ikke.
  • Indstillinger
    Persille hvad skal man så gøre jeg skal hjem til en ven om 3 dage??? Panik!!!
  • Indstillinger
    Du kan ikke gøre andet end tale med lægen om det. Selv om du går i panik hjælper det ikke. Livet byder på problemer, store som små.

    Men du er slet ikke ene om den lidelse, så lægen er det bedste sted at henvende sig.
    Du kan også få noget at have på om natten, så sengen ikke bliver våd.
  • Indstillinger
    Hvor skal jeg kunne købe bleer i så store størrelser?
  • Indstillinger
    De er jo ikke helt billige, så mon ikke du skal tale med dine forældre. Ellers er de jo nemme at finde på nettet. Er du mon en dreng på 14 år ??
  • Indstillinger
    Ja jeg er en dreng på 14 år...
    Jeg tør ikke fortælle min mor da jeg havde hentydet til det sagde hun bare ej hvor ulækkert??
Log in eller Registrér for at kommentere.