Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan paradentose stoppes?

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tusind tak for dit svar.
  • Indstillinger
    Hej.
    Er I ikke søde kn at svare på mine spørgsmål, og ikke skrive om andet? Ellers åben en ny tråd selv.

    Så ingen ved om paradentose kan STOPPES helt, så man ikke har det mere? Og alt det andet jeg spurgte om.
  • Indstillinger
    Det her er et debatforum - ikke en brevkasse.

    Og jeg synes faktisk man her holder sig ganske pænt inden for emnet. Der er forslag og ideer mht. netop paradentose.
  • Indstillinger
    Jeg må sige som lotte123, dette er et debatforum. Ikke en brevkasse, som nogen åbenbart tror. Vi kan udveksle erfaringer, gode råd o.s.v.


    Men du kan læse om det her. Man kan åbenbart forhindrer paradentosen i at udvikle sig, men der skal passes godt på. Jeg har fortalt dig, at det ikke er i alle tænder, men det breder sig.

    http://www.dentalklinikken.dk/spoergsma ... rodontose/

    Hvis nogen kan svare yderligere, så sker det nok.
  • Indstillinger
    Jeg ved ikke om paradentose kan stoppes, men jeg ved, at mine tandkødslommer ergået fra at være 3 til nu kun at være 1 alene ved brug af Parodol tandpasta.
    Jeg har i 3 år kun brugt blå Parodol tandpasta, og da jeg startede, havde jeg nogle lommer, der var 3 en del, der var 2 og nogle få, der var 1.
    Da jeg var til tandlæge lige før jul, var der kun 1'ere tilbage, ingen 2'ere eller 3'ere - og det eneste jeg har ændret er hvilken tandpasta, jeg bruger
Log in eller Registrér for at kommentere.