Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

min forhud hænger fast på pikhovedet

Redigeret 30 august, 2013, 11:26 i Åben debat for mænd
min forhud hænger fast på pikhovedet så jeg kan ikke få et kondom på hvad gør jeg.
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvad mener du med hænger fast ? Kan huden ikke trækkes tilbage ? Ser det ud som om at åbningen er krympet ? Hvis det er tilfældet, kan det evt. løses med creme uden recept - kan ikke lige huske navnet på cremen. (spørg din læge). Hvis ikke cremen hjælper, kan omskæring være løsningen, men håber ikke det kommer så langt.
  • Indstillinger
    Det lyder utænkeligt, at forhuden sidder fast til pikhovedet. Har du prøvet at føre en vatpind ind under forhuden, selvfølgelig med noget smørelse fx flydende sæbe? Hvis du kan føre vatpinden helt op bag pikhovedet og få den hele vejen rundt, ja så er der da passage, og så er spørgsmålet, om du ikke bare lider af forhudsforsnævring.

    Prøv vatpinden og ellers er det en tur til lægen, som gerne hjælper dig.
  • Indstillinger
    det er mere et stykke der er groet fast på på den, og jeg kan godt tække forhuden tilbage så hovedet er fri men ikke længere
  • Indstillinger
    det er mere et stykke der er groet fast på på den, og jeg kan godt tække forhuden tilbage så hovedet er fri men ikke længere
  • Indstillinger
    det er mere et stykke der er groet fast på på den, og jeg kan godt tække forhuden tilbage så hovedet er fri men ikke længere
  • Indstillinger
    det er mere et stykke der er groet fast på på den, og jeg kan godt tække forhuden tilbage så hovedet er fri men ikke længere
  • Indstillinger
    Så absolut ikke utænkeligt "circum1"!!! Jeg havde selv nøjagtigt det samme problem, da jeg var i starten af puberteten. "alex2061", jeg gjorde det på den hårde måde ved over længere tid at prøve at trække forhuden længere og længere tilbage, indtil den gav slip på hovedet. Det gjorde lidt ondt nogle gange, men til sidst fik jeg forhuden helt tilbage :-) Dog er det nok ikke den smarteste måde at gøre det på, så måske du skulle tale med en læge om det, så du kan få løsrevet forhuden.
  • Indstillinger
    det problem har jeg haft og løst det på den måde som du beskriver men er er et stykke som er groet helt fast.
  • Indstillinger
    I så fald er der ingen tvivl om, at du skal tage kontakt til en læge. Jeg er sikker på, det er et meget simpelt indgreb, som skal foretages for at løse dit problem.
  • Indstillinger
    Den fæstnelse der er opstået kan være opstået pga forsnævring.. og der så har været forsøgt at trække forhuden tilbage.. Og derved er huden revnet...
    Dette kan være sket da du var mindre og den der hjalp med at tisse eller bad.. osv ville hjælpe dig med at få forhuden tilbage.. Eller senere ved din egen onani..
    En omskæring burde kunne hjælpe.. Men faktisk så det også opstå som følge af omskæring.. Hvis sammen føjningen af yder og indre hud kommer til at hvile på glans... Dette sker oftest hvor der er noget indre og noget ydre... Der hvor der ingen indre er efterladt eller der er fjernet det meste af det ydre, der sker det heller ikke
Log in eller Registrér for at kommentere.