Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Afsløre utroskab

Redigeret 24 januar, 2018, 07:08 i Utroskab
Hej
er der nogen her i debatten der har brugt en privat dedektiv for at få sin partner afsløret.så vil jeg gerne høre om det.
søs
«13

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvorfor er det at du ikke "bare" spørger ham om han har været utro?
  • Indstillinger
    Der findes vist en hel del firmaer, der lever af den slags - og det kunne de vel ikke, hvis ikke, det var effektivt.

    På den anden side, hvis de også skal leve af det, så koster det kassen, så du skal da virkelig overveje, om du mener at du skal gå så drastisk til værks.

    Der må da være andre måder, du kan finde ud af om din kæreste vil dig eller ej.

    Hvis du vil fortælle om dit problem, så kan det da være, du kunne få nogle bud, der kan hjælpe dig lidt i din tvivl.

    Rådet fra ovenstående - netop at sætte sig og tale sammen om jeres forhold og hvordan du føler det, at du netop har denne fornemmelse, er et udmærket sted at starte.
  • Indstillinger
    Man kan desværre ikke altid tale sammen. Min første mand benægtede konsekvent, han var utro. Det var mig, der var skør.
    Jeg ville ikke betænke mig et sekund på, hvis jeg havde pengene, at sætte en detektiv til at undersøge det.

    I samme øjeblik, jeg fandt ud af det, dengang for længe siden, forlangte jeg skilsmisse. For mig var det godt, at beviserne var til stede.
    At det blev katastrofalt for ham var jeg ikke ked af. Man kan også blive budt for meget.
  • Indstillinger
    tak til lotte og pernille for svar,
    pernille det du beskriver er helt min situation, intet kan der tales om,
    kun et vildt raseri når jeg rører emnet og pist ude af døren eller i seng.
    flytte vil han ikke, kort sagt han vil intet.
    derfor må jeg have et klart bevis så jeg kan få ham ud.
    jeg har nok heller ikke pengene men så vil jeg skaffe dem,ser det som en inverstering i min fremtid og fred i sindet.
    jeg er bare bange for om man kan stole på sådan et firma,derfor ville jeg høre om andre havde brugt en.
    mvh
    søs
  • Indstillinger
    Selvfølgelig er der mange aspekter inde, det ved jeg, men man behøver jo ikke have et bevis for at ønske skilsmisse.

    Som jeg læser dit indlæg, så fungerer jeres ægteskab dårligt, I kan ikke tale sammen og du vil ud af det, så jeg vil da i stedet foreslå dig at gå til en advokat og bede om hjælp til en skilsmissebegæring netop med parternes uoverensstemmelse som begrundelse. Hvis du under alle omstændigheder vil skilles, så er det vel i grunden ligegyldigt om du har bevis for utroskab eller ej.

    Din mand vil så få et brev fra advokaten og så kører sagen der fra.

    En advokat koster også, men en sådan skal du under alle omstændigheder have for at køre en skilsmisse ordentligt igennem.
  • Indstillinger
    men hvad er dint grundlag for mistanke om utroskab?

    hmm du kunne jo sige til ham at hvis han ikke vil sætte sig ned og snakke om tingene med det samme, må han flytte et andet sted hen?
    og så evt fortælle ham hvorfor du mistænker ham for at være utro, i stedet for bare at smide det på banen sådan uden videre, så fortæl ham stille og roligt, om hvad du føler og hvorfor du har den tanke om at han ser en anden

    og vil så lige give andre ret i at hvis det alligevel bare handler om at få ham ud, hvorfor så ikke bare smide ham ud og så bruge pengene på en advokat i stedet for en detektiv?
  • Indstillinger
    Hej jbk12345

    Du vil muligvis gerne være retfærdig eller det er lidt svært at bryde. Jeg kan kun sige, det fortrød jeg senere, at jeg havde holdt ud og tænkt på den måde. For jeg var jo klar over, den var gal. Men jeg ville ikke indse det, før jeg havde beviserne.
    Det er ikke altid så nemt, som det kan lyde.

    Hvis det alligevel ikke er det mindste hyggeligt, at være sammen, så vil man få det bedre senere, hvis man bryder. Det blev min erfaring.

    Vil man bruge en detektiv , så må man sørge for at aftale betingelserne skriftligt. Sådan man er helt klar over udgifterne. Dit bevis kan være i form af billedmateriale.
    Du ved sikkert, hvornår han skal være under opsyn.
    Har du ikke mulighed for selv at skygge ham.

    http://fdde.dk/dk/Etiskeregler.pdf


    Jeg spekulerer over, hvorfor du ikke kan få ham ud. Det har intet med utroskab at gøre. Hvem ejer boligen.

    Vi ejede boligen i fællesskab, men den var for dyr for mig, så jeg flyttede.
    For ikke at blive snydt havde jeg en advokat. Men man skal passe meget på alligevel. Man skal helst tænke for advokaten, men nogen skal jo tage sig af skriverierne til myndigheder .
    Er det et stort bo må man også sørge for, at advokaten sætter det i bero, eller hvad jeg skal kalde det, for ikke ægtefællen skal tage lån, så der intet er at dele.
  • Indstillinger
    hej pernille
    du har ret der er mange grunde og tanker.
    vil du fortælle hvordan du fik dit bevis på din mands utroskab.
    søs
  • Indstillinger
    Ja, jeg skyggede ham og tog ham på fersk gerning. Du kan ellers tro, jeg var rasende, men det er en anden historie.


    Jeg ser, du skriver Pernille, men jeg kalder mig PERSILLE
    Det er en anden, der underskriver sig Pernille.
  • Indstillinger
    er debatten stadig aktuelt
Log in eller Registrér for at kommentere.