abstinenser??
Jeg stoppede med at ryge 1. januar i år.... Jeg har aldrig røget ret meget, ca. 3-5 cigaretter dagligt. Jeg oplever forskellige angiveligt abstinenssymptomer såsom svedeture, hovedpine, ulidelig træthed til tider, følelse af at være i en osteklokke m.m.
Jeg har tænkt, om det virkelig KAN være abstinenssymptomer eftersom det snart er et halvt år siden jeg stoppede eller om det i virkeligheden er noget helt andet.....Er der nogen herinde, der kan nikke genkendende til ovenstående, da i stoppede med at ryge. Ville nu ellers mene, at abstinenssymptomerne ikke burde tage så mange måneder....?
Jeg har tænkt, om det virkelig KAN være abstinenssymptomer eftersom det snart er et halvt år siden jeg stoppede eller om det i virkeligheden er noget helt andet.....Er der nogen herinde, der kan nikke genkendende til ovenstående, da i stoppede med at ryge. Ville nu ellers mene, at abstinenssymptomerne ikke burde tage så mange måneder....?
Kommentarer
Jeg har ikke prøvet rygning eller rygestop, men tror ud fra, hvad andre fortæller, at du ikke får den slags abstinenser nu, hvis de ikke optrådte i starten. Er der stressfaktorer i dit liv? Symptomerne kunne også sagtens henføres til stress.
VH Lise
Hilsen
A-G :-)
Jeg er 42 - så jeg tænker, at overgangsalder nok er en anelse for tidligt...
Men det går lidt bedre nu - heldigvis :-)
(Min overgangsalder begyndte da jeg var 42. "Arv" fra min mor, som også begyndte tidligt.)