Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Advarsel fra læge - Brug ikke netdoktor.dk

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 8 maj, 2020, 17:12

    Det er jo ikke "netdoktor" der skriver disse indlæg. Eller, det tror jeg da ikke. ??
    Jeg tager alt med et gran salt. Så er den klaret.

  • Indstillinger

    Kære Netdoktors brugere

    Her på Netdoktors redaktion kan vi godt forstå jeres undren over de to indlæg fra Timmols. Vi undrer os også, når vi læser dem.

    Normalt ønsker spambrugere at sælge noget eller få trafik til en hjemmeside, og har derfor altid links i deres indlæg. Det er første gang, vi har set denne slags ’spam’ med lange indlæg, der virker reelle. Vi har vi undersøgt mailadressen bag profilen, og den peger på, at der er tale om spam. Vi har derfor valgt at slette de to nævnte indlæg fra Timmols.

    Vi gennemgår jævnligt vores debatter for spam, og disse to indlæg har simpelthen sneget sig under radaren. Derfor stort tak for at gøre os opmærksomme på dem - godt opdaget, Kameliadamen1!

    Vi er rigtig glade for debatterne og ønsker, at brugerne skal have gode oplevelser herinde. Vi ved, at mange får hjælp, vejledning og opmuntrende ord fra andre brugere, og sådan skal det blive ved med at være. Derfor vil vi gøre hvad vi kan for at fjerne spam, falske brugere og andet, som kan give en dårlig oplevelse.

    For god ordens skyld vil jeg blot slå fast: Netdoktor laver ikke opslag i debatten under falsk navn. Hvis vi skriver indlæg, er det med Netdoktor som tydelig afsender.

    Vi er glade for, at vi har observante brugere i debatten, som reagerer, når noget ser forkert ud. Opdager I noget, som I ikke mener hører til i debatten, er I meget velkomne til at kontakte os på redaktionen: redaktionen@netdoktor.dk

    Mange hilsener

    Christine, Netdoktors redaktion

  • Indstillinger

    NathanKs indlæg er spam. Jeg kan ikke markere det som sådan, noget med Javascript, så jeg siger det her.

  • Indstillinger

    Det må jeg give dig medhold i. NathansKs indlæg bør slettes øjeblikkeligt. Jeg fik en privat besked, der er ingen tvivl om det er for at narre penge fra folk.

  • Indstillinger

    Kære susanbra3 og persille1


    Mange tak fordi I er opmærksomme her i debatten.


    NathanK er også efter vores vurdering en spambruger, og vi har nu slettet brugeren.


    Mvh. Christine,

    Netdoktors redaktion

Log in eller Registrér for at kommentere.