Køb Tramadol Dolol Smertestillende Medicin

Ter344Ter344
Redigeret 12 april, 2019, 19:49 i Rusmidler
Hvad betyder alle tænke på at køb Tramadol dolol Smertestillende Medicin ( eller soma somadril carisoprodol oxycodon oxycontin morfin oxynorm metadon morfinpiller tapentadol palexia depot opioider suboxone seconale percocet lyrica fentanyl hydrocodone opioider suboxone nalaxone subutex buprenorphine narkotest narko narkotest narkotika ) på nettet håndkøb online uden recept ? Jeg synes, det er lovligt, hvis de er licenseret apotek danmark , men jeg er ikke sikker. Hvor skal du bestille dit dolol tramadol og har det været sikre og trygge?

Kommentarer

• Eftersom Dolol - Tramadol - er et smertestillende præparat, kan der vel kun svares ja til spørgsmålet.

Men - det er ikke ligemeget hvilken smertestillende medicin, man tager. Derfor er også dette præparat på recept, og man skal altid have lægen ind over receptpligtigt medicin.
  • Det oprindelige spørgsmål var om Dolol var et smertestillende præparat - nu har du valgt at ændre dit spørgsmål fuldstændigt, og det er nu et hel andet spørgsmål. Den eneste grund til, at jeg ser det er, at jeg får besked via e-mail, når der har været reaktion i tråden.

Om andre overhovedet ser det, er da kun, hvis man tilfældigt søger i den debat.

Jeg aner ikke, om du kan få denne medicin uden om din læge. Men - hvorfor vil du ikke spørge der?

Har du heftige smerter, er det da eneste sted, du bør henvende dig.
  • Jamm88Jamm88
    Redigeret 5 november, 2019, 21:13
    Tramadol ( dolol ) fungerer godt. Køb Tramadol Dolol smertestillende medicin her uden recept god pris https://cheaprxstore.com/product/tramadol/

• Hvor langtid går der,får man har dem??jamm88
Log in eller Registrér for at kommentere.