Hjem Rusmidler Rusmidler

Køb Tramadol Dolol Smertestillende Medicin

Ter344Ter344
Redigeret 12 april, 2019, 19:49 i Rusmidler
Hvad betyder alle tænke på at køb Tramadol dolol Smertestillende Medicin ( eller soma somadril carisoprodol oxycodon oxycontin morfin oxynorm metadon morfinpiller tapentadol palexia depot opioider suboxone seconale percocet lyrica fentanyl hydrocodone opioider suboxone nalaxone subutex buprenorphine narkotest narko narkotest narkotika ) på nettet håndkøb online uden recept ? Jeg synes, det er lovligt, hvis de er licenseret apotek danmark , men jeg er ikke sikker. Hvor skal du bestille dit dolol tramadol og har det været sikre og trygge?

Kommentarer

  • Eftersom Dolol - Tramadol - er et smertestillende præparat, kan der vel kun svares ja til spørgsmålet.

    Men - det er ikke ligemeget hvilken smertestillende medicin, man tager. Derfor er også dette præparat på recept, og man skal altid have lægen ind over receptpligtigt medicin.
  • Det oprindelige spørgsmål var om Dolol var et smertestillende præparat - nu har du valgt at ændre dit spørgsmål fuldstændigt, og det er nu et hel andet spørgsmål. Den eneste grund til, at jeg ser det er, at jeg får besked via e-mail, når der har været reaktion i tråden.

    Om andre overhovedet ser det, er da kun, hvis man tilfældigt søger i den debat.

    Jeg aner ikke, om du kan få denne medicin uden om din læge. Men - hvorfor vil du ikke spørge der?

    Har du heftige smerter, er det da eneste sted, du bør henvende dig.
  • Hvor langtid går der,får man har dem??jamm88
  • Aela92Aela92
    Redigeret 8 november, 2022, 17:17

    Tramadol ( dolol ) fungerer godt. Køb Tramadol Dolol smertestillende medicin her uden recept god pris https://reallpharmacy.com/

  • Trold1Trold1
    Redigeret 6 september, 2022, 11:05

    @Aela92 sagde:
    Tramadol ( dolol ) fungerer godt. Køb Tramadol Dolol smertestillende medicin her uden recept god pris (link fjernet af Redaktionen).

    Det er muligt de fungerer godt, mod smerter og som rusmiddel, men det er noget værre l*rt.
    For det første er de vanedannende og for det andet ødelægger de fordøjelsen.

    Hvis man vil betale den pris, som de koster i linket, så har man dælme et problem.
    Hvis man har reelle smerter får man dem på recept fra lægen, og så koster 100 piller á 50 mg langt under 100 kr.

Log in eller Registrér for at kommentere.