Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min kæreste får alt for sjældent udløsning / orgasme

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har din kæreste depression eller har haft det? og har han så fået antidepressiver?
    For det kan virkelige påvirke
  • Indstillinger
    Jo min kæreste fik konstateret en middelsvær depression for ca. 6 måneder siden. Jeg insisterede på, han skulle tale med sin læge, og han fik noget medicin, ligesom han fik bevilget nogle samtaler med en psykolog. Min kæreste kan få nogle virkelig voldsomme vredesudbrud (hvilket han har haft hele sit liv), hvor jeg ikke er den eneste, der bliver bange for at være sammen med ham, og psykologsamtalerne var noget jeg insisterede på, fordi disse vredesudbrud er meget ødelæggende for vores forhold.

    Vores problemer med sex var aktuelle fra start af (i anden omgang), men som sagt er den 2,5 år siden, -altså længe inden min kæreste fik konstateret depression og fik medicin. Han skal desværre "tvinges" til at tage kontakt til sin psykolog, ellers sker der ikke noget, selvom han selv siger, psykologen hjælper ham.

    Min kæreste har en søn, der har fået konstateret en let form for asbergers og ADHD, og min kæreste opfylder selv kriterierne for at have ADHD, men han ser det ikke selv. Parterapi er noget min kæreste er fuldstændig afvisende overfor.
  • Indstillinger
    seksuel lyst er for det meste genetisk tror jeg.
  • Indstillinger
    MandAarg61,

    Jeg tror ikke,
  • Indstillinger
    Redigeret 29 september, 2021, 16:43

    ViaGel til øget følsomhed - https://shytobuy.dk

Log in eller Registrér for at kommentere.