Hvordan starter fibromyalgi
Hvad er de første symptomer? Jeg spørger fordi jeg altid har kæmpet med smerter i lænden og nakken. Har begyndende slidgigt i nakken så der er en forklaring men nu er jeg begyndt at have smerter i begge arme og hænder, et område på brystkassen det nederste af benene, lige over knæene og skiftevis hofte og lænd. Hver gabg jeg googler kommer fibromuslgi frem men der ka man vel nærmest ikke gå? Jeg er ved at blive sindsyg og tager 2 panodil og 2 ipren som kun lige tager toppen. Orker bare næsten ikke at gå til lægen, da de hurtigt er afvisende når det handler om smerter syntes jeg. Men nogle der kan fortælle mog at sådan er fibromyalgi slet ikke for det er svært at læse sig til
Kommentarer
Har du prøvet alternative behandlere. Der er flere behandlings former som sikkert kan få dine smerter kraftigt reduceret eller helt få dem til at forsvinde. Hvis min læge ikke kan hjælpe mig ville jeg til enhver en tid gå et andet sted hen.
Min datter lider af kronisk hovedpine og på et tidspunkt havde hun tit migræne. Intet kunne hjælpe hende bortset da jeg købte et magnet armbånd og hendes migræne forsvandt. Tænk hvis vi kun havde satset på vores sundheds væsen så havde hun haft migræne endnu.
Håber du kommer af med smerterne.
Lisbeth
+diffuse smerter i lemmerne og en enorm træthed.
Du kan bede lægen om en henvisning til reumatolog, som kan teste specifikke punkter på kroppen og sammen med udelukkelsesmetode (mange sygdomme ligner fib.) kan en diagnose stilles.