ondt i hånden
Hejsa alle sammen
Igår onsdag d 24/9 spillede jeg amerikansk fodbold. Jeg greb bolden forkert to gange og bolden ramte hårdt mine fingre begge gange. Jeg ved godt at det er lidt tideligt og jeg burde vente til imorge, men min hånd brænder af smerte, og jeg har læst at det er meningsløst at gå til lægen flere dage efter. Så jeg ville bare lige høre om der var nogen der har et forslag Til hvad jeg kan fgøre
Igår onsdag d 24/9 spillede jeg amerikansk fodbold. Jeg greb bolden forkert to gange og bolden ramte hårdt mine fingre begge gange. Jeg ved godt at det er lidt tideligt og jeg burde vente til imorge, men min hånd brænder af smerte, og jeg har læst at det er meningsløst at gå til lægen flere dage efter. Så jeg ville bare lige høre om der var nogen der har et forslag Til hvad jeg kan fgøre
Kommentarer
Men - har du stadig smerter og det måske er hævet, så bør du bestemt få lægen til at se på det i dag.
Jeg forstår ikke, hvad du mener med, at det er meningsløst at gå til læge flere dage efter en skade? Er der en skade, så skal den jo stadig behandles.
Der kan dog stadig være en flækket knogle el.lign.
Det er muligt, det ikke er nødvendigt - men vær opmærksom på det, hvis smerterne fortsætter.