Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt

Redigeret 25 april, 2014, 07:08 i Spørg Netdoktors brugere
Hei .
Håber en vil ku hjælpe eller bare ku gi et svar .
Jeg vågnede her til morgen og havde ondt i maven og når jeg skulle synke når jeg spiste eller drikker , det har det gjort hele dagen .
Blir lidt urolig for hva det kan være.

Håber på nogen svar ;-)
Knus
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu skrev jeg til dig forleden i en af de andre debatter, du har lagt ind, at alle de forskellige symptomer, du beskriver i de forskellige debatter du åbner, hænger sammen.

    Hvis du også opsøger læge og lægevagt med snart det ene snart det andet – men altså kommer med det hele hver for sig, så er der altså heller ikke noget at sige til det, hvis heller lægen ikke kan finde hoved og hale i det, og derfor afviser dig.

    Jeg foreslår, at du – når du er logget ind her på netdoktor – klikker på dit brugernavn, så kommer der en side op, hvor du kan se på ”mine debatindlæg”.

    Så tager du alle de spørgsmål du der har lagt ind – og samler dem sammen – laver endnu en debat, men hvor det hele er samlet sammen, så der kan dannes et overblik over dine problemer.

    Jeg er slet ikke i tvivl om, at du har det dårligt og i den grad har brug for hjælp, men heller ikke her, kan du få nogen forslag til, hvad du skal gøre – når det hele er spredt ud over en hel masse forskellige debatter med snart det ene, snart det andet, for som nævnt – det hele hænger sammen, så at du nu har ondt i maven, kan sagtens have relation til noget af alt det andet, du tumler med.

    Det er kun dig, der kan gå ind på din egen side og se, hvilke debatter, du har – det kan andre ikke.
  • Indstillinger
    Ok!

    Så lad hver at svarer...
  • Indstillinger
    Det må du virkelig meget undskylde. Jeg har fornemmet en pige med store, alvorlige problemer - og jeg har bare prøvet at hjælpe dig.

    Og - du får ingen konstruktiv hjælp ved at åbne den ene debat efter den anden med diverse symptomer, som i øvrigt kan betyde hvad som helst, når der ikke er et overblik over det.

    Håber andre kan gennemskue det.

    Men ja, jeg ser, du må have nogle store problemer; jeg tror endda jeg ved, hvad det kan handle om - men jeg holder mig væk, når du gerne vil have det.

    Husk dog - at ingen kan hjælpes, når de ikke selv vil hjælpes.
  • Indstillinger
    Vil sg da gerne hjælpes , men når du skriver at i egentligt ik gider svarer .
    Og ligepludselig ved du godt vha det handler om, men ja tak for hjælpen da eller noget..


    Du ka svarer på hva du tror det er , men vis du ik har lyst så lad vær.
  • Indstillinger
    Okay. Du læser ikke, hvad der bliver skrevet. Der er ingen, der har svaret, at de ikke "gider" svare, men jeg er nok ikke den eneste her på debatforum, der ikke kan gennemskue alle dine mange forskellige spørgsmål.

    Jeg har foreslået dig at samle alle dine symptomer og spørgsmål i en debat - i stedet for at sprede dem ud over mange.

    Hvis du gør det - SÅ kan det være, du kan få lidt hjælp.

    Med det spørgsmål, du starter med her, så kan du have halsbetændelse, du kan have fået træk, du kan have spist noget, du ikke kan tåle, du kan have en muskel, der er blevet strakt forkert, du kan...... ja, listen er uendelig, og hvad skal du bruge det til?

    Og - så kommer du ingen vegne - nogen steder - ved bare at blive fornærmet, bande og skælde ud. Og jeg har ikke bedt om tak - og da slet ikke, hvis den skal vrænges ud, som en fornærmelse i sig selv.
  • Indstillinger
    Tak for svarene.

    Men sletter bare min profil herinde så må jeg klarer hele verden på min egen skulder som det allerede gør.
  • Indstillinger
    Jeg prøver en gang til.

    Det eneste jeg har foreslået dig er, at du samler alle dine mange spørgsmål i en debat, så der kan dannes et overblik.

    Det vil du ikke - og derfor kan du ikke få den hjælp, du har brug for.

    Jeg er slet ikke i tvivl om, at du er en pige med store psykiske problemer, og dem skal du da have hjælp til, men du er desværre nødt til selv at samarbejde - ellers kan det ikke lade sig gøre.

    Verden er nu en gang skruet sådan sammen, at andre ikke kan gætte hvad det er, du vil - du må selv hjælpe til.

    Så - at du nu vil slette din profil og - givet igen - tro, at alle er mod dig og ikke VIL hjælpe dig - er helt og aldeles et valg DU SELV foretager.

    Og - det her skriver jeg, fordi jeg faktisk GERNE vil hjælpe dig, og ikke er ude på at fornærme dig. Men - du må ikke forlange at andre - heller ikke jeg - skal bruge en masse tid på at gå samtlige debatter igennem på netdoktor for at finde alle dine indlæg.

    Der må du vise din samarbejdsvilje og selv finde dem frem - for du kan nemlig nemt finde dem frem ved at gå ind på din side, som kun du selv kan se.
  • Indstillinger
    Hej Pernille

    Jeg er ikke i tvivl om, at du går og har det rigtig skidt, har også set at du har flere indlæg kørende her på Netdoktor.

    Lotte har forsøgt at hjælpe dig med, at du samler alle dine symptomer i et indlæg, så er det nemlig lettere at få et overblik over, hvad der er galt med dig.

    På mig virker det som om, det er psykisk og at du har mange problemer og symptomer i din krop.

    Jeg mener, du skal gå til din læge og få en henvisning til en god psykolog eller en psykiater, så du kan komme videre i dit liv, med god samtalebehandling. Selv psykiatere giver ikke alle medicin som det første, nogle er også gode til samtale.

    Du får jo ikke noget brugbart ud af at ringe til lægevagten, men måske vil du bare snakke, måske er du bare ensom, men stadigvæk jeg tror dine symptomer er psykiske, men du har brug for mere hjælp end nogen kan give dig her.

    Kom nu i gang med at søge den rigtige hjælp, for ellers kan du blive ved med at have det så skidt.

    Hilsen Sofie
  • Indstillinger
    Tak for det .
    Og jeg vil gerne havde hjælp ..


    Tak for svarene Sofie .
    Jeg vil ihvertfald prøve og komme videre og få snakket med nogen a de forskellige du skrev :-)
  • Indstillinger
    Hej igen Pernille

    Jeg sidder og tænker over, om du ikke har familie og venner du kan betro dig til, hvad med dine forældre, det er jo dem der måske kender dig bedst.

    Du er så ung, så jeg får helt hjerte ondt af dig, og jeg håber, at du vil gøre noget selv for at få det bedre. Jeg ved, at du kan hjælpes hvis du selv vil det, men jeg fornemmer, at du har noget i din bagage, som du skal have lettet.

    Håber at du eventuelt har en god og nær veninde eller en anden i din nærhed, som du holder meget af, eller er du som jeg tror en meget ensom pige?

    Du må godt skrive lidt mere om dig selv, jeg vil meget gerne lytte til dig, og du skal vide, at der findes en vej også for dig.

    Kærlige tanker Sofie
Log in eller Registrér for at kommentere.