Norethisteron
Jeg skal på en ferie med badning om lidt under en måned, men får uheldigvis min menstruation lige på det tidspunkt. Jeg bruger ikke p-piller, og er ikke så glad for tamponer så jeg har søgt lidt på nettet og fundet noget der hedder Norethisteron. Det skulle udskyde menstruationen, hvis man tager 3 piller om dagen, indtil ferien er overstået.
- Er der nogen der har prøvet dette? Og hvilke erfaringer har i gjort jer?
Vh.
- Er der nogen der har prøvet dette? Og hvilke erfaringer har i gjort jer?
Vh.
Kommentarer
Jeg har brugt Norethisteron 3 gange, første gang fordi jeg skulle 14 dage til Mexico med min kæreste og det virkede fint og efter hensigten. Jeg har senere brugt det to gange i forbindelse med jeg havde behov for at udskyde min men. Norethisteron har gjort det muligt for mig alle 3 gange at forsinke starten af min menstruation med knap to uger. Jeg ved fra min veninde i England at det er ret udbredt der.
Ellers prøv at snakke med din egen læge om det, han burde kunne hjælpe
Du kan køb receptpligtig medicin her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) http://www.europepills.com
Du kan køb receptpligtig medicin her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) 121doc