Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Norethisteron

Redigeret 22 marts, 2014, 11:57 i PMS og menstruation
Jeg skal på en ferie med badning om lidt under en måned, men får uheldigvis min menstruation lige på det tidspunkt. Jeg bruger ikke p-piller, og er ikke så glad for tamponer så jeg har søgt lidt på nettet og fundet noget der hedder Norethisteron. Det skulle udskyde menstruationen, hvis man tager 3 piller om dagen, indtil ferien er overstået.

- Er der nogen der har prøvet dette? Og hvilke erfaringer har i gjort jer?

Vh.

Kommentarer

  • Hej Sofie,

    Jeg har brugt Norethisteron 3 gange, første gang fordi jeg skulle 14 dage til Mexico med min kæreste og det virkede fint og efter hensigten. Jeg har senere brugt det to gange i forbindelse med jeg havde behov for at udskyde min men. Norethisteron har gjort det muligt for mig alle 3 gange at forsinke starten af ​​min menstruation med knap to uger. Jeg ved fra min veninde i England at det er ret udbredt der.

    Ellers prøv at snakke med din egen læge om det, han burde kunne hjælpe
  • Mange tak for svaret! Jeg vil prøve at kontakte min læge, men det er rart at vide, at andre også har prøvet det, og at det har virket :)
  • JammzJammz
    Redigeret 18 marts, 2019, 18:01

    Du kan køb receptpligtig medicin her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) http://www.europepills.com

  • adereraderer
    Redigeret 21 marts, 2022, 19:39

    Du kan køb receptpligtig medicin her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) 121doc

Log in eller Registrér for at kommentere.