Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hjælp med medicin

2»

Kommentarer

• Hej Krillemus. Du kan tro jeg forstår dig. Har i 17 år taget anti med. 20 mg paroxetin. For flere år siden gik jeg ned på 10 mg. Og haft et fint liv der indeholder , det samme som hos raske. Fordi medierne ind imellem skriver så dårligt om de såkaldte " lykkepiller" fik jeg den ide at stoppe , trappe ud 1/4 det meste af efteråret , set i bakspejlet begyndte jeg og sove dårligt, vågne tidligt. Så hver anden dag en 1/4. For så og stoppe 27 dec 13. Ville så prøve perikon. Det skulle jeg aldrig have gjort. Det har været det værste helvede , varme uro angst opkastnings fornemmelse , ikke være alene. Så kastede jeg håndklædet. Tog på Digevej skadestuen og er nu i opstart igen. Ikke det bedste for det forstærker symptomer hos mig. Igår var den helt gal. Det bugter sig i bakkedal. Værst det med søvn og uro og brændende i huden om morgenen. Tog igen dertil Dige vej i går og skal i en kort periode dække mig med nerve med. Jeg stopper aldrig mere. Vil have mit liv tilbage. I morgen skal jeg op på 20 mg. Og håber ikke det bliver værre. Håber du kommer hos en god psykiater der vil hjælpe dig. Nogen har sukkersyge og skal have insulin og andre noget andet. Lover dig der er hjælp derude. Kh til dig
  • Min psykiater vil ha min læge skak ordne mit meficin
  • Krillemus. Skynd dig til lægen, du skal ikke lide mere for man lider. Jeg synes du nu beslutter dig. Kh
Log in eller Registrér for at kommentere.