Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

1128129130132134

Kommentarer

  • Indstillinger

    Hej igen

    Jeg er blevet bedre til at få den på med alle forlængere på. Jeg har 3 på hver side og det er en i hver str.

    men selv om mit træk til at starte med er på max (1800g), ud fra stregerne, så når jeg tager den af, så er mit stræk ikke på samme niveau.

    min pik er også faldet tilbage og snoren tæt på at ryge af.

    er vi ikke enige om at stregerne afgør trækket?

    er det poseklemmer der er løsningen her?

    jeg vil selvfølgelig gerne minimere antal timer, så gerne så meget træk som muligt.

    har prøvet at finde indlægget med 5kg, men kan ikke finde det.

    …..

    og et andet spørgsmål, i den anden ende ved roden, der masser den runde plastic del sig ind i huden på mig. Har set du har skrevet noget om at bore huller osv, men forstår det ikke helt.

    det er så meget at jeg er helt rød efter - og jeg er brun, så der skal lidt til.


    håber du kan hjælpe.

    jeg var ved at miste modet men efter jeg har set dine opslag, så giver jeg det sku lige et par måneder, så håber du kan hjælpe mig med at få styr på trækket.

  • Indstillinger

    Hej igen

    Ja, poseklemmerne skal sikre at stropperne ikke glider, jeg har erstattet silikone stroppen men en slange af plastik der ikke kan knække ved det høje træk.

    På den anden side af poseklemmen binder jeg en enkelt knude og sikre at det er så stramt at jeg kan mase blod ud i pikhovedet, så det er helt udspillet indtil jeg tager den af.

    Når hovedet sidder fast så er fjedrene allerede trykket helt i bund, hvor jeg så bruger skruerne til at øge trækket fra de 1,8 kg, til 5 kg+.

    Jeg ved jo reelt ikke hvor meget træk der er når jeg bruger skruerne, jeg forsøgte engang at veje, men det var en køkkenvægt der kun gik til 5 kg, så det er højere end 5 kg.

    Ja, man bliver øm ved roden, men der har jeg ikke et Ninja trick 😓👎

    Det er VIGTIGT ikke at have den på i mere end én time

    Mvh familiefar

  • Indstillinger

    Nice.

    Hvis du har en anbefaling til slangen af plastic, så send gerne.

    jeg har faktisk haft nogle gode dage, da jeg selv den ene dag prøvede at binde en knude bagved, det gjorde jeg også sidste år da jeg brugte extenderen, havde bare lige glemt det trick.

    efter en time, så skal den bare af asap. Pikhovedet er følelsesløst, og har haft kunne mærke det senere på dagen også.

    Det nice at mærke der er lidt modstand nu, men skruer lidt ned så det er 45 min istedet så jeg ikke skader banditten.

    når jeg først får banditten klemt fast, så er trækket på 1200-1800 g. Og jeg øger så til max.

    er mit træk så mere end de 1200-1800g?

    og jeg forstår ikke helt det med vægten? Hvordan du vejer dig til det? Det er vel en slags modstand der ikke kan vejes?

  • Indstillinger

    hejsa
    sidste år kørte jeg med plastik udgaven i ca. 6 måneder…. med 1-3 timer dagligt og vandt omkring 1-2 cm. Det var ret markant. konen bemærkede det tydeligt. Stoppede jeg fuldstændig over sommeren.
    Nu er jeg startet igen. jeg vil vurdere et tab på 30% af det vundne.
    slap tilstand 7-8cm . stiv omkring 14-15 cm.
    jeg har ikke de præcise mål…. synes det er svært at måle og dags formen er også en væsentlig faktor.

    Nu har jeg lige købt metaludgaven… (blev træt af at armene knækkede)
    og finder ud af, efter at have tygget mig igennem tråden og at forhuden skal trækkes helt tilbage .. det har jeg aldrig gjort og synes efter et par gange at det ubehageligt, dog kan den strækkes længere.
    jeg er ikke helt venner med metal udgaven endnu.. men øver.

    et par tips. gummi omslag hjælper mod at fætteren ryger ud.
    jeg har et stykke stof med hul i som jeg sætter på først, altså helt ind på mave skindet og ned på kuglerne. Det er mere behageligt og dernæst udstyret på.
    mvh
    sønderjyden

  • Indstillinger
    Redigeret 4 januar, 2023, 18:43

    Hej,

    Først og fremmest rigtig god tråd.

    Jeg købte for nogle år siden Jesextender, men gav hurtigt op på det, da jeg synes det var svært. Nu vil jeg prøve igen. Jeg har læst mange sider, af denne tråd. Men har nok brug for lidt basal viden, som jeg ikke synes jeg kan finde på Jesextenders hjemmeside eller ikke helt er med på når jeg ser deres YouTube videoer. Så jeg håber der er nogen der kan gøre mig klogere.

    1. Jeg har lige haft den på i 1 time, hvilket jeg synes jeg kan læse mig til er en god ide at starte med, for så at tage en 20 minutters pause og så igen. Men da jeg tage den af, så var glansen kold og følelsesløs. Det kom dog hurtigt igen. Men skal det det og hvor meget skal man reelt set stramme den bag hovedet - er der en tommelfingerregel?

    2. Jeg læste på nogle af de første sider om Alan, der lod til at have fået noget permanent skade. Kan det bedst undgåes ved lavt træk, af små gange med pauser i mellem? Det er jo klart noget man helst vil undgå

    3. Nogen nævner, at de måle trækket på køkkenvægt, hvordan skal det forståes? Jeg forstår det som om, at jo færre synlige streger der er på extender, jo mere fart på er der.

    4. Følger penishovedet med i processen, når man jo lukker af for blodet til det ved strammet remmen eller slangen? I så fald hvordan får man det til at følge med?

    Måler selv 15 L/11 O erigeret, og målet er 17 L / 13 O. Lyder det urealistisk? Regner med at bruge den cirka 3-4 timer om dagen.

    Håber der er nogen der kan gøre mig lidt klogere :)

    God aften og godt nytår.

  • Indstillinger

    Hej mandchr

    Ja, en time af gangen fandt jeg ud af var det optimale for mig, men tror det er individuelt for alle.

    Selvfølgelig vil hovedet være koldt og følelsesløst, da du lige har begrænset udskiftningen af blod i en time og derfor er der brug for en pause for den kommer på en time mere.

    Svar nr 2

    "Allan" (kan ikke huske navnet)

    Skrev at han mente at han havde fået permanent skade (følelsesforstyrrelser), men som jeg husker det var han selv i tvivl efter nogle dage.

    Det har jeg ikke selv oplevet, men vil klart anbefale at starte langsomt.

    Svar 3

    Ja, jeg prøvede at måle det træk der var på extender en med en køkkenvægt, men det vil aldrig blive et præcis mål.

    Når jeg bruger extender en er fjedrene helt i bund fra start (tilpasset i stængernes længde) og skruerne helt skruet i.

    Når den så sad hvor den skulle begynder jeg først der at skrue skruerne ud og derved øger trækket betragteligt i forhold til kun at bruge fjedrene.

    Svar 4

    Når pikken sidder hvor den skal skubber man blod ud i pikhovedet, så det er helt udspilet.

    Det gøres inden man skruer skruerne ud og øger trækket.


    Ja 2 til 4 cm er absolut muligt at forlænge pikken med, men som skrevet 100 gange tidligere, så er dette ikke en mirakelkur, men det virker.

    Forvent ikke mere end 0,03 cm pr time.

    Når du måler længden så gør det med en målepind som måler helt inde fra knoglen lige over pikken og bare udstrakt i slap tilstand.

    Det skulle være den mest præcise måde at se sine fremskridt.

    Håber de forskellige svar giver mening


    Mvh familiefar

  • Indstillinger

    Hej alle,
    Jeg giver lige mit besyv med om mine erfaringer og min vej til en extender.
    Det startede med penisringe (af metal - rundt om skaft og pung), som en autoerotisk leg. Uden helt at vide det, voksede min omkreds over tid med en centimeter. Det var meget føleligt, når ringen blev uudholdelig at have på, og jeg måtte skalere op i omkreds. Senere købte jeg mig fattig i billige penispumper, som alle gik i stykker indenfor kort tid, selv den dyre, svenske model - ingen navne nævnt. Først med den der til brug i badet, I ved - ingen navne nævnt - fandt jeg et produkt der virkede. Så jeg er ikke helt enig med Familiefar i, at man bare skal købe det billigste. Men rådet om at fjerne manchetten, wow, det virker. Men det er også lidt smertefuldt. Der er en grund til, det hedder en comfort insert. Næste skridt var naturligt nok en extender. Jeg tænkte dog tidligere, at det var sgu lidt for ekstremt at rende rundt med sådan en selfiestang på pikken. Men det var egentlig denne tråd som ændrede min holdning til det, og det er jeg glad for. Det er jo ikke nær så besværligt og uhåndterbart som først formodet. Jeg er på 20 timer vokset en centimer i længden. Jeg tror min pik var klar og jeg er lidt af en hyggemasochist. I slap udstrakt længde fra skambenet er den en centimeter længere end den er stiv fra skamben.
    Cheers

  • Indstillinger

    Hej Bernie

    Fedt at du tydeligt har læst tråden👍

    Også fedt at du ikke laver reklame da det kan få nogen til at tro, at denne debat /vidensdeling er for at sælge noget.

    Det med den pumpe til badet🤔😜 har jeg ikke prøvet, men i teorien burde der ikke være forskel.

    Der kan under alle omstændigheder spares mange penge ved ikke at købe dyre produkter, når det kan findes laaaangt billigere.

    Mvh familiefar

  • Indstillinger

    Hej.

    Jeg har stort set læst hele tråden.. Jeg er blot nysgerrig på hvor meget i har fået ud af extenderen, både længde og tykkelse? Jeg har selv købt en grundet dette opslag, har brugt den i 2 timer, og på tænker at bruge den i ca 2-3 timer hver dag :)

    Mvh

  • Indstillinger

    Hej hamdenlille,

    Læs igen. Det står side op og side ned.

    Cheers

Log in eller Registrér for at kommentere.